Nekad matte153 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matte153

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481007811/

Ditt Hex-ID: 1100001478e2d12

Vad är din discord tagg? matte153 japparen_708_46925

Vem var det som bannade dig? 9Jonte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-18 201737.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa ett rasistiskt ord som jag aldrig borde ha sagt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobba som grupp6 och så stanna polisen mig och hade lagt open mic för skulle testa en grej så polisen tog in mig i deras bil och blev så arg och glömde att jag hade open mic trodde att jag hade push to talk men jag sa det ordet som gjorde mig bannad och poliserna hörde inte mig men dom hade en hund i bilen som skrev i chatten efter att jag sa n-ordet och efter en halv timme så blev jag bannad och det var det som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel för jag borde inte ha sagt det orden och det är jag ledsen över

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har it haft permenent ban förut men har haft en timme max men det var staffsen trodde jag var 20 år på min gubbe men var bara 13 år men annars så har jag inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt något alls borde hålla det inom mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket om denna ban kommer aldrig säga det ordet längre eller något annat rasistiskt ord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det ni har mycket att göra säkert

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka