Nekad matte153 | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matte153

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 1100001478e2d12

Vad är din discord tagg? matte153

Vem var det som bannade dig? COL

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-08 150708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig pågrund av att jag andvände mig av stepps jag fattar till 100 att dom banna mig jag tycker it det e okej att andvända sig av stepps men kolla det e min bror som spelar på en annan server som också har satt på det och det e it jag som kan ändra på det för då så kommer han bli arg på mig och jag vet själv att man inte får andvända sig av steps och jag gör dena överklagan för kanske få en till skans och kommer tillbaka till den här servern och jag tänkte att jag skulle vilja bli polis för har bara rpat som kriminell men har också haft en dröm att rpa som polis men hoppas att du kan ge mig en andra chans COL

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla det var så att har varit bannad ganska länge alltså 5 eller 4 dgr men sen så hörde jag att man skulle skicka klipps på när 100 ligan har gjort fel och då så skickade jag in gamla klipps för alla behövde göra det för att dom ville göra så att 100ligan blir ner stängt och alla behövde skicka in minst två klipp och jag skicka ett klipp där det låter som att jag går med klackar och det e mitt eller min brorsas soundpack och så ser jag bara att jag blir taggat och alla mina roller blir borttagna och det e bara ett spel tänker alla men inte bara ett spel för mig det e ett spel som man försvinner från riktiga världen så jag skulle vilja få en andra skans men att bli polis jag vill inte bara sluta så lätt jag vill kunna fortsätta på min resa i unive det e så himla himla roligt med unive så det e drf jag vill få en andra skans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kolla det var så att har varit bannad ganska länge alltså 5 eller 4 dgr men sen så hörde jag att man skulle skicka klipps på när 100 ligan har gjort fel och då så skickade jag in gamla klipps för alla behövde göra det för att dom ville göra så att 100ligan blir ner stängt och alla behövde skicka in minst två klipp och jag skicka ett klipp där det låter som att jag går med klackar och det e mitt eller min brorsas soundpack och så ser jag bara att jag blir taggat och alla mina roller blir borttagna och det e bara ett spel tänker alla men inte bara ett spel för mig det e ett spel som man försvinner från riktiga världen så jag skulle vilja få en andra skans men att bli polis jag vill inte bara sluta så lätt jag vill kunna fortsätta på min resa i unive det e så himla himla roligt med unive så det e drf jag vill få en andra skans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa det e bara för min pipiga voice men har voice canger nu så aa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa kunde försöka få min brorsa att it lada ner sånt här och försökt göra det på något sätt vet it men jag fick hjälp i support att ta bort allt så nu e allt borta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jätte jättemycket och hoppas min brorsa också jag kommer aldrig lagga ner något jävla soundpack och hoppas min brorsa aldrig gör det om

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes men kolla COL jag tycker att du borde göra som du vill om du vill unbanna mig gör det men fattar att dom andra it vill ha mig i servern men hoppas att du kan ta ditt beslut själv och it lyssna på dom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka