Nekad matte153 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matte153

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 1100001478e2d12

Vad är din discord tagg? matte145

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-31 221019.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tjena 320 e här igen försöker bli unbannad jag vet och jag e som en idiot som inte visste att jag satt me steps jag tror att ljuga ska hjälpa men nej jag har märkt en sak att ljuger man ska man ha det dåliga i livet jag sitter här igen som du sa i krim mötena är du en problem spelare ska du inte och vi vill inte ha dig i den här servern sitt inte sen i forumet och skriv en överklagan men jo jag sitter här igen pågrund av jag vill tillbaka till unive det har varit så tråikigt det är bara ni som har RPN det är bara ni som har mogna staffs och det är bara ni som har så unika scrips jag är inte här 320 för att säga snälla unbanna mig vet du det är ditt beslut om du vill göra det du kan få göra va du vill jag vill bara skriva ett förlåt brev jag ber om ursäkt men det är upp till dig om du vill ha mig tillbaka som en spelare så skulle det göra min dag jätte bra men jag fattar om du inte vill du får ha en fin dag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på fina marja vid torget jag var där kollade om min kompis var där jag gick precis ditt med mina nya fina kläder jag hade min voice canger på *för min röst* jag går fram till han i kassan säger hej hur e det jag går till parkeringen ser min kompis säger hej jag är tillbaka sen så går jag till parkeringen och kollar discord och kollar att jag inte är med i discorden jag blir jätte rädd startar om och det här är vad jag får upp det var inte alla som fick en klack sko i huvudet men det var snarare du

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel 320 kolla det har varit som en resa i unive okej det kanske har varit support ärenden och roliga ärrenden men oavsätt så har det ändå varti skit roligt jag har träffat nya spelare jag köpte kortis och blev som en liten person det är så roligt när jag tänker tillbaka men det jag saknar mäst av allt e seriöst en så snäll ägare alltid nya upptateringar liksom phillip du gör allt för din server du skiter i vad folk tänker liksom folk kan ju gå och testa göra en server och kolla om dom får 300 spelare om dan liksom dom tror att dom e något men du ska veta av mig och jag menar det att du har varit den bästa ägaren någon sin

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är pågrund av min voice canger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? a jag som e så himla handikappad ska sitta och andvända stepps och sen sitta och be om uräskt i en överklagan liksom e jag helt dum i huvudet eller allstå jag fattar inte hur jag fungerar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja helt ärligt jag har lärt mig jätte mycket från den här bannen jag menar verkligen det jag tycker att jag borde vara bannad jag gör det här bara för som ett förlåt till 320

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes men hoppas du läser det här 320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka