Accepterad matte153 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matte153

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 1100001478e2d12

Vad är din discord tagg? matte153

Vem var det som bannade dig? clässic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-27 172524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade ett väldigt väldigt äckligt och snyskigt betteände mot en tjej som inte jag fattar vrf jag gjorde det och ångrar sönder det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis sitter i hans bil utanför inqusitor och ser en tjej och han säger gå fram till hne så jag gjorde det och jag var så fruktansvärt äcklig mot henne som jag absolut inte borde göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som var så äcklig och så snyskig mot henne helt ärligt jag ångrar allt jag fattar inte varför jag ens gjorde det helt ärligt och ber så mycket om ursäkt och hoppas du kan ge mig en chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är bara pågrund av min voice och har fixat det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes kunnat gå fram till henne och vara snäll och inte va så fruktansvärt äcklig mot henne liksom om inte jag var så snyskig mott henne så kanske vi skulle vara vänner vem vet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket att man kunde gå fram till en tjej och vara snäll inte som jag gjorde vara helt snuskig och dum

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja fattar om du nekar men vill bara säga clässic jag har förändrats och kommer aldrig göra det här om så snälla kan du ge mig en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka