Nekad Matte123 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matte123

Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153026353/

Ditt Hex-ID: 110000147181531

Vad är din discord tagg? Matte1876

Vem var det som bannade dig? exritez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag hade vdmat en grabb utanför piren polis stationen och att jag hade åkt in i bilar sedan så var det också lite dsync på min skärm då jag ej körde in i honom så men såg att han flög av och sedan blev jag bannad för suntförnuft vet ej varför men de blev jag också antagligen för att jag körde så snabbt vid piren stationen. Jag vdmad 1 person utanför polisstationen och sedan åkte därifrån fast det var dsync på min skärm så märkte ej av detta och sedan några flertal timmar efteråt blev jag bannad. Såg först att jag var bannad när jag gick in på five m och skulle spela unive rollspel. (detta är vad jag har sätt på klippet som blev skickat till mig i pm) (men de va dsync på min skärm)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör ifrån piren och sedan så åkte jag mot torget och började då lagga vid piren polis stationen och råkade då köra över 1 person på cyckel och 2 bilar jag körde sedan därifrån och fortsatte att lagga mycket och det som är grejen är att när jag körde där så märkte jag inte att jag vdmade han på cyckel och han flög sedan av när jag vände mig och att bilarna var lite kors och tvärs. Sedan körde jag vidare och forsatte att rpa och sedan dagen efter när jag skulle gå in på servern så var jag bannad igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft, lall, vdm, /e pee,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat köra lugnare i staden och inte lika snabbt sedan hade jag även kunnat stanna och köra in till sidan när jag märkte att jag laggade väldigt mycket och väntat på att jag slutar lagga och sedan köra in till sidan eller så hade jag kunnat köra vidare fast väldigt lungt och mitt i vägen istället för mer mot parkeringens sida men jag hade inte kunnat göra något annourlunda när det gäller dsyncen och laggen än vad jag precis har skrivit. Jag hade även kunnat hoppa ut ur bilen och gått sista biten eller så hade jag kunnat rellogga och sedan gå in igen och hoppats på att jag inte laggade lika mycket eller så hade jag ta spawnmenu och testa om de hjälper. Jag hade även kanske kunnat ta det lite lungare när det gäller svängarna och inte kört så svajigt och kört rakt istället. Men som sagt dsyncen kan jag inte påverka och det tycker jag inte jag ska bli bannad för. Men jag står för att jag laggade mycket och att jag inte gjorde dem olika sakerna jag har förklarat åvanför här som tex rellogat mm och istället körde vidare som då resulterade i en vdm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om jag märker att jag laggar mycket så ska jag testa att rellogga, ta spawnmenu, köra långsammare, köra in till sidan och vänta på att jag slutar att lagga eller att jag hade kört mitt i vägen utan att svänga så mycket och att jag hade kört lungt. Men även att de inte e okej att vdm då det ändå är mitt fel att han blev vdmad och hans scenario kanske blev konstigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka