Nekad Matte123 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matte123

Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153026353/

Ditt Hex-ID: 110000147181531

Vad är din discord tagg? Matte1876

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs bannade mig för att jag tog en grabbs cyckel vid piren och vart sedan vdmad av en polis men även för att jag tog upp en grabb som hade handfängesel på sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chillade på piren sedan behövde jag ta mig därifrån och då valde jag att ta en grabbs cyckel som precis hade ramlat och sedan blev jag kickad och sen när jag försökte gå in blev jag bannad .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt1 lall, vdm, rdm,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat låta polisen göra sitt jobb och inte tagit hans cyckel och istället kunnat ha sprungit eller ha frågat om skjuts istället för att ta hans cyckel och jag hade även inte kunnat ta upp han som hade handbojor på sig sedan hade jag även kunnat lalla mindre och isället rpat på en högre nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte lalla och ta andras cycklar och störa poliserna i deras arbete och även kunnat att inte lalla utan ha en seriös rp för det blir roligare för båda parterna om man har en högre rp nivå men sedan hade jag även kunnat fråga om skjuts via taxin eller någon på piren. Jag hade även göra så att jag inte tog cyckeln för nu när jag tänker tillbaka på det så var de väldigt dumt och tråkigt för motparten och även en tråkig rp så jag förstår varför jag har fått min ban förstår även att det nog var väldigt tråkigt för polisen eftersom jag plockade upp grabben som hade handfängsel för att det var tråkigt för polisens part också så jag förstår varför jag har blivit bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Denhär nivån av rp håller inte alls. Denna ban kommer du få sitta av.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka