Nekad Matte123.5 | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matte123.5

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? Jonny_Cap#0829

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2000

Berätta om din karaktär. Jag är 22 år kommer ifrån en liten by i Sverige och haft en uppväxt med min bror, mamma och pappa. Nu bor jag själv.

Spelade fotboll när jag va liten men sluta när jag va 16 år gammal för att börja träna på gym bänkar 160 kg. Är singel och kommer nog vara det ett tag för att hitta mig själv helt för det blev helt annorlunda när jag flyttade hemifrån. Men också att jag ska jobba mycket och jobbar med att lämna saker till folk men sen jag va liten har jag alltid velat bli polis.

Gillar också att jaga väldigt mycket för har gjort det sen jag va liten med min farsa på landet. Har alltid varit med och hjälpt till att ta hand om djuret min farsa skjuter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Första att jag inte gör något dåligt. Sen har jag en egenskap att jag kan med min förmågan att skapa riktigt roliga scenario för alla inblandade och det är nog min starka styrka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna spela för motpartens vinst kräver det empati, förståelse och flexibilitet för att man ska kunna se bortom ens egna intressen och förhandla man på ett sätt som främjar samarbete och långsiktiga relationer.

Hur hittade du Unive? Ville spela en svensk server och denna va en av dem största för det va ungefär 100 aktiva personer och hört mycket bra om unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka