Inaktuell Matte0707 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

• Trådskapare Trådskapare Matt3__
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

Matt3__

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Matheus

Vad heter du på discord? Matte0707#6107

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag var varit M-A en Gång Tidigare Och jag har bra erfarenhet och jag har varit Staff 3 gånger 'Tidigare och jag känner att jag året igen vill hjälpa till med servern Och jag vill att vi ska ha in Mogna och bra spelare som vet hur rp går till och om de inte vet så kanske vi kan va som en stödjande han och lära dem och eftersom att M-A Teamet slagit ihop med Staff Teamet så vill jag också vara med och Lätta på Allt arbete för Dem och förhoppningsvis kanske bli Staff en dag när jag har visat att jag är bra

Jag vill hjälpa server att växa med bra och mogna medlemmar som vet hur man rpar och är trogna och inte spelar på andra rp servrar. jag vill ha in medlemmar som har hög rp nivå och som har en kreativ karaktär och inte lallig de ska ha en bra karaktär med kreativa namn inte samma som de har irl. vissa medlemmar har en tendens att skrika och förstöra de vill jag inte se av någon och jag vill ha bra ansökningar som har en bra bakgrund och de ska kunna alla regler och om de inte kan reglerna som är mest viktiga kommer de inte blir godkända av mig jag kommer ta en hård intervju och såklart läsa ansökan extra mycket men jag kommer vara trevlig mot alla så de känner sig välkomna till våran fina och bra server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför att jag ska bli MA är eftersom att jag vill hjälpa till på servern på något sätt där jag inte behöver rpa då jag redan är server vakt. När väl jag är tröt på rpa så kan jag göra lite M-A arbete och hjälpa till på servern. Jag är också inte en person som läser lite från personen som har gjort ansökan då där jag kommer läsa igenom hela ansökan och bestäm ett svar där ifrån. Jag är också mogen vilket kommer leda till att jag inte kommer lalla runt och acceptera vilka ansökan som helst och inte våga säga nej på en intervju eftersom att personen kanske är mycket äldre en mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara trevlig och inte skrika och man ska låta de prata och man ska lyssna på de bra och man ska inte avbryta de och man ska såklart inte vara aggressiv även om de ksk inte kan reglerna så kan man hjälpa dem och ksk berätta lite och ksk hänvisa de till reglerna på forumet och den video som finns p Youtube som också är riktigt bra och lärorikt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man är medlem så kan man jobba som Mekonomen, Polisen, Securitas, Båt Bolaget osv. Som medlem kan du slåss och veva men du ska tänka på att inte göra det på piren och allmänna platser. Du kan skriva i Twitter och blocket. Man har tillgång till massor med kanaler i Unive dcn. du har mycket mer behörigheter är icke medlemmar och du ska kunna reglerna mer än de och du ska inte lalla runt och rdma eller vdma och du ska ha en bra och kreativ rp nivå med en rolig och bra karaktär och du ska ha respekt mod Staffs och egentligen mot alla personer på våran server för att alla ska trivas

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? en bra och hög rp nivå med bra kreativa karaktärer och du ska kunna reglerna och du ska kunna rpa men en trevlig rp och ha respekt för alla speciellt Staffs men alla ska ha respekt för alla för att vi ska trivas i detta Community

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att nya och gammla medlemar kan reglerna och att de inte går över till en ny rp server och försöker spela på båda servrar.de ska ha en bra rp nivå med en krativ karaktär

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar med skola Runt 2-6 Tim På Helger Runt 3-10 tim

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka