maTTe | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MaTTe

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
15
Ange ditt födelsedatum: 28 Februari 2006

Vad heter du på discord? MaTTe#6770

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Ca 200

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? De varierar dag till dag men kanske 2-3h

Hur ofta kommer du vara inne? Rätt så ofta tror ja

Hur många timmar har du på FiveM? Ca 200h

Vad heter du? Abdi Hassan

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag gillar ordning och reda och vill bidra till ett bättre socialt klimat i vårt samhälle. Man ser mycket skit ute på gatorna och att få hjälpa till att strukturera upp det hade varit värt mycket.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag har stor disciplin och är otroligt plikttrogen. Jag hanterar stress bra. Jag har även god förmåga att lösa mycket verbalt, alltså jag pratar lugnt och sansat med folk och löser problem på de viset. Jag tror att folk känner sig trygga kring mig och har en lugn inverkan på folk.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Att man pratar när man behöver och it skriker där.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man jobbar smidigt och skriker it på alla. Man ska kunna samarbeta med kollegor. Man använder vapen som sista utväg. Man står it o skriker på alla man tar de lugnt och betar av jobbet som ska göras

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag skulle först och främst sett till att det inte är folksamling runt, och massa civila som försöker ingripa eller göra situationen värre. Jag hade i första hand ropat att han skall släppa kniven och försökt prata honom ur situationen. Hade givetvis varit beredd med elpistol om den skulle behövas vid en ev attack mot mig eller andra runt i kring. Polisen måste tillkallas och hade sett till att jag höll kvar förövaren på plats tills polisen kom och tog över.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag hade närmat mig situationen snabbt och fått göra en första bedömning om vad som hänt exakt. Troligtvis dragit ut batongen och försökt få ner gärningsmannen på marken snabbt, antingen genom batong eller elpistol. Efter han är säkrad hade jag tillkallat sjukvårdare som snabbt skall kunna ta hand om den skadade, samt polis som sedan kan ta med honom in .

Har du några andra frågor? Nej inte egentligen. Hoppas ni är nöjda med min presentation och att jag får jobb hos er.

Mena att min karaktär var 27*

Senast ändrad:
Tillbaka