Nekad Matte.K | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matte.K

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mattias

Vad heter du på discord? Matte.K#9771

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är inne och spelar varje dag från kl 13:00 - 00:00 men det såklart ske att jag går ut med mina vänner. sen kan det också ske att jag spelar

Hur länge har du varit medlem på Unive? flera månader, minns inte ens när det var men minst från mars

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad en gång för att jag hade på mig mask på allmänplats. C:\Users\matti\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild 2023-08-04 031608.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är att göra serven bättre genom att kontrollera så att folk följer alla regler. Speciellt senare på natten där folk inte tar RP seriöst. Min uppgift som servervakt är även att underlätta jobbet för staff så att de kan fokusera på viktigare saker än att fokusera på att varna folk som har på sig mask i allmän plats. Sen så finns det andra uppgifter som att dva bilar och små saker för att få servern se perfekt ut.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag gillar denna servern och vill att den ska se perfekt ut och med folk som tar RPn seriöst. Jag vill också vara server vakt så kan jag ta återgärder på folk som lallar och inte tar RPn seriöst detta är pågrund av att jag ser flera som lallar och inte tar rpn seriöst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att jag revvar mig själv för att någon har dödat mig eller att jag revvar folk för att de säger det till mig, det kan även vara att jag kickar någon för att jag har något emot de, det kan även vara att jag dvar en bil för att polisen gör den stormining, Alltså att man använder makten som servervakt på fel sätt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48h.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka