Nekad matte brolin | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matte brolin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mattias johansson

Vad är ditt discord namn? matte86_

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 1986

Berätta om din karaktär. Matte Brolin 37år gammal en snäll och trevlig kille som flyttat från en annan stad. Han var tidigare sjukvårdare som han trivdes bra som, och var även biträdande regionchef. Han är intresserad av att hjälpa andra människor och har även ett bil å båt intresse. Han tycker om att vara på gymmet och vara vid havet han känner att havet är hans fristad. Han tycker om att vara ute i båt och fiska. Han har haft en lugn uppväxt i en liten stad, gick ganska bra i skolan föräldrarna stöttade honom i allt. matte är en känslomässig person han bryr sig om andra människor. Han blir väldigt sällan arg men när han väl blir arg så ska man gå åt sidan men stubinen är lång. Något som gör honom arg är när människor behandlar andra dåligt och respektlöst. Han har blivit utnyttjad av tjejer innan i livet därför flytta han till en ny stad för att försöka börja om sitt liv skaffa jobb vänner mm men såren finns fortfarande kvar. Som liten var han lite tillbaka dragen inte så mycket kompisar men de blev bättre senare i livet när han sluta skolan och kom ut i vuxen världen.
Nu i staden kommer matte att söka jobb till sjukvården ett yrke som han trivs bra med han är även intresserad av securitas matte har även varit polis men under en väldigt kort tid då det yrket inte var något som passade matte så han sa upp sin tjänst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp och jag hoppas att göra min rp trevlig för mina motspelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag är osäker men jag vill tro att det är korruption att spela för motpartens vinning

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna men vill läsa och kommer läsa dom fler gånger så jag tillslut får så bra koll som möjligt.. rdm slå eller döda någon utan giltig anledning. vdm man dödar andra med hjälp av fordon. combat logging man loggar ut eller kringår ett senario för att klara sig själv från tex att dö eller skadas..suntförnuft säkert den viktigaste regeln å den innebär att man ska vara realistisk man tänker skulle jag göra så här i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 139 tim på fivem men har varit på andra servrar som har varit oseriösa så rp har varit svårt att utföra korrekt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? då jag har lös å skrivsvårigheter så behöver jag läsa regler och annat ofta för att förstå ordentligt. jag jobbar också oregelbundna tider så min aktivitet sprider sig på dagar och tid på dygnet men försöker spela iaf ca 3 gånger i veckan och då någon timme varje gång egentligen så ofta jag kan helt enkelt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka