Nekad maTTe | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaTTe

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias Wallin

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2006

Vad heter du på discord? MaTTe#6770

Mellan vilka tider kan du oftast spela? I stort sett hela tiden ja är hemma

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader kanske lite mer

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle RP som vanligt men vara mer uppmärksam på regelbrott

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Trött på att spela med alla griefers etc. Och då är de inte mer utan att jag försöker få så jag kan hjälpa till emot det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Kanske att det blir lite lugnare för alla speciellt om kvällarna/nätterna Då blir högre RP utan avbrott för alla desto fler SV desto lugnare och högre RP blir det ju.

Varför ska just du bli servervakt? Då jag spelat rätt länge så vill jag njuta mer av den tid ja ska fortsätta med genom att få ner alla vdm rdm och alla griefers

Varför vill du bli servervakt? Har problem med att jag själv blir VDM och RDM. Sen att det kanske blir lite lugnare bättre RP när man slipper bli avbruten hela tiden av lallare och dom som kör på folk för skoj skull

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en del kommandon men ska såklart lära mig allt

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka