Nekad maTTe | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaTTe

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias Wallin

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2006

Vad heter du på discord? MaTTe#6770

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger är de största delen av dagen men skola så har jag ingen tid direkt beror på om ja har läxor etc

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader kanske

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hjälpa till på servern och såklart fortsätta spela som förut. Och bli mer uppmärksam om folk bryter regler.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag känner att jag vill kunna hjälpa till. Och känner att jag skulle kunna utvecklas

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Kanske att det blir lite lugnare för alla speciellt om kvällarna/nätterna Då blir högre RP utan avbrott för alla desto fler SV desto lugnare och högre RP blir det ju.

Varför ska just du bli servervakt? För jag tycker att jag har bra koll på reglerna och känner att jag skulle kunna ta an den rollen och sköta den bra.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern till en bättre omgivning och kunna ha koll om t.ex. nya folk sköter reglerna och sedan kan jag hjälpa och ha koll. För brukar vara där det är mycket folk där det kan hända att det blir att vissa personer bryter mot vissa regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan några stycken.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Utveckla mer och skicka in en ny ansökan om en vecka.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka