Nekad Matt3_2.02 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matte_123

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199347857621/

Ditt Hex-ID: 110000152b4f8d5

Vad är din discord tagg? Matt3#6107, mitt forums konto heter MATT3__

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter som att vi lallade på server och sjöt sedan blev ressade och fortsatte skjuta vilket var något extremt dumt och trögt gjort av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej jag ska vara helt ärligt blev en pvp i slutändan eftersom att de var folk som ressade och forstsatte ska inte ljuga tror jag blev ressad kanske 5 gånger, klockan var runt 4 på morgonen fans inte så mycket att göra jag vet att det var ett extrem och omogen sak som vi gjorde jag åndrar mig värkligen och jag saknar unive så mycket har snart varit banad i 4 månader om inte mer och jag tänker på unive varje dag, jag skiver med alla mina kompisar som kör på unive och de värkar ha så kul vilket gör mig mer sugen på att komma tillbaka till server det är darför jag försöker så mycket, jag vet att min rp inte alltid varit så bra men jag jobbar på den så mycket som jag kan. unive är den bästa och mest väl utvecklade server jag kört på och även den tryggaste man känner sig alltid trygg och man vet om något händer ingame så finns det alltid fantastiska staffs som hjälper. jag saknar unive så exktremt mycket och jag ber om ursäkt för de jag gjorde det kommer inte hända igen hoppas värkligen ni kan förlåta mig och jag hoppas jag kan få en chans, jag saknar unive exktermt mycket och det jag gjorde var de strösta misstag jag gjort och det var exktremt dumt. unive är den bästa server jag kört på. jag har varit banad i snart 5 månader jag har försökt förbättra mig så mycket som jag kan. en av mina kompisar ska starta upp en maffia vid namn the kingsman, och jag vill så gärna vara med då det var de första gäng jag var med i och jag saknar värkligen den bra rp som han utför och jag vill ta en del av den sociala och den roliga rp. jag så mycket om de jag gjorde jag har lärt mig av mitt misstag och de kommer alldrig ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut inte en felaktig ban, de jag/vi gjorde var extremt dumt och omoget och bryter mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 16 tidigare bans, jag har lärt mig av mina misstag och förbättrar mig efter alla misstagen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja på många sätt hade inte behövt vara med på skottlosningen och inte stormat med dom in i humen labs hade kunnat göra andra skaer på servern men svårt att säga i efter hand då man redan gjort som man säger gjort är gjort men har tagit lärdom av det jag gjort så det inte händer igen om jag blir unbannad så kommer ni se mycket bättre rp från mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket av min ban och har tagit lärdom av min ban ni kommer se mycket bättre rp från min sida om jag blir unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka