Nekad Matt3_2.02 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matte_123

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199347857621/

Ditt Hex-ID: 110000152b4f8d5

Vad är din discord tagg? Matt3#6107

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter som att vi lallade på server och sjöt sedan blev ressade och fortsatte skjuta vilket var något extremt dumt och trögt gjort av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att vi jagade santos/folk som skjöt mot oss de körde in i humane labbs vi valde då att storma efter jag dog sedan blev ressad ett fler talet gånger men fortsatte skjuta detta var en väldigt dum sak som jag gjorde och något som jag värkligen ångrar och jag ber så mycket om ursäkt att jag bete mig på de sättet jag har snart varit banad i 5 månader och jag har tänkt efter över vad jag gjorde och jag saknar unive så himla mycket, jag var omogen och dum men jag har förbättrat min rp så mycket som möjligt och jag hoppas verkligen att få en chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut inte en felaktig ban, de jag/vi gjorde var extremt dumt och omoget och bryter mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 16 tidigare bans, jag har lärt mig av mina misstag och förbättrar mig efter alla misstagen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha varit den mogna och sagt till att inte ressa sedan klippat det och reportat, och jag hade kunnat gå en sociala vägen istället för att skjuta dem vilket var något jag ångrar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut under dessa 5 månader så har jag suttit och försökt förbättra min rp nivå så och jag har mognat till lite nu och jag förstår absolut felet vi gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka