Accepterad Matt1as27 | Medlem ansökning [Cosmo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matt1as27

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Ayoub

Vad är ditt discord namn? matt1as2740

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zakaria Abodi, 2001-01-03-6966

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, rättvis och ordentlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En ung grabb med tuff uppväxt bland kriminalitet. Hoppade av gymnasiet och blev taxichaufför. Planerar på att starta eget. Men kan gå åt fel väg i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Verklig rp. Jag är ute efter djup lore och kommer alltid säga till att rp kommer först.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att “spela för motpartens vinst” betyder i grunden att man agerar eller fattar beslut som gynnar den andra parten, alltså inte sig själv direkt. Men att det på något sätt också gynnar en själv indirekt, eller är en strategiskt klok handling i det sammanhanget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har kört snabbt flera gånger i verkligheten och fått böter. Lärde mig ha tålamod

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du ska använda ett vårdat språk och vara respektfull mot andra användare. Profilbild och banner får inte vara kränkande, rasistiska, sexuellt explicita eller på annat sätt olämpliga

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kollar mycket på yt om rp och jag tycker verkligen att det är kul, så jag hoppas ni inte tror att jag ej tar detta seriöst.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Absolut! Min gubbe växte upp fattig i ett hushåll där bara mammafiguren fanns. Fotboll va hans ända aktivitet där alla hjärnspökar försvann. Han växte upp i ett utsatt område och alla hans vänner var kriminella. Han behövde hitta ett sätt att få in pengar när han blev äldre för att mamma inte skulle slita sig sig i två olika jobb. Han började beckna OCH jobba taxi samtidigt för att få in så mycket som möjligt. Han fick in tillräckligt så att mamma slutade med ett av sina jobb och kunde vila mer. Hans planer nu är att bli framgångsrik genom entreprenörskap i gatan.

Hej! Skulle du kunna gå in på servern så vi får fram steam hex osv

Du är inte alls in game, Skicka ditt steam hex

Kikar på denna kring 23.00 när jag är hemma så löser vi det!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka