Accepterad Mats Ove | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mats Ove

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? mormors_twitch

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mats Heqvist, 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, strikt, tydlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mats Hedqvist är en ensamstående person som bor i en lägenhet. Ingen stor lägenhet, bara en etta. Mats Heqvist har ända sen han blev liten, velat bli rik och köra lyxbilar. Både Mats Heqvist mamma och pappa är döda. Mamman dog vid 14 års ålder och pappan dog vid 19 års ålder. ( När Mats var 14 och 19) Mats har 2 mostrar och 1 morbror han står nära vid. Han växte upp i Umeå och flyttade till Unive efter mamman sin dog. Angående hans tidigare bakgrund så har han varit ett aktiv ungdom. Alltså gott i mycket sporter osv. Han håller även på med bodybuilding och har blivit en ambassadör för Youngla. Hans framtida planer är bara att streama och göra sina videos angående Youngla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med eventuellt en högre rp nivå, då jag har både vart staff på flera olika servers sedan innan. Men samt så har jag också varit högt uppsatt i polismyndigheten. Och för att ens bli högt uppsatt i dem serversna jag har kört på. Så krävs det en viss anpassad rp nivå för att bli så pass högt uppsatt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag hade mer eller mindre sagt att det menas med att man ska vara omtänksam. Därmed att man inte bara ser spelet i första person men även 2 samt 3 person. Så det dels blir roligt inte bara för en själv men också alla dem andra spelarna på servern. Vi alla är ju här för att roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Man kan ju inte säga att man inte har brutit emot nån regel. Men till exempel när jag var ny på fivem och knappast visste vad man fick och inte fick gö. Då så hände det händelse ingame då jag gick in i en polisbil och snodde deras tjänstevapen. Som låg i deras bil. Kommer inte ihåg ifall detta skedde på Unive eller någon annan server, men hur som helst. Sen fick jag en kick på 30min. Efter det lästa jag alla regler och eventuellt fortsatte spela.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag håller det kortfattat. Fear rp: att man ska vara rädd för sitt liv ifall man har tex en pistol mot huvet. Suntförnuft: man ska tänka till en gång till innan man gör nått. Sen alla dem har basic reglerna pallar jag inte skriva alltså typ rdm vdm osv. Powergaming: Att man ska bete sig, som om man har ont i fall man har tex krockat eller liknande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
klart! :)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka