Accepterad Matrix579 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Matrix579

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Matrix579

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198164889947/

Vad är ditt discord namn? Matrix#9402

Vad är ditt Hex-ID? 11000010c32515b

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Jo, så att min karaktär heter Nisse och är 20 år och föddes upp i Norrland, hans föräldrar var inte så rika så han hade en lite fattigare barndom än alla sina vänner. Men det tänkte han ta och ändra så därför flyttade han till Multistaden för och ta det i sina egna händer. Nisse har blivit slagen mycket av sin pappa när han var ung, så fort han får höra något om sina föräldrar börjar han gråta för han fick aldrig den där barndomen som alla andra barn har fått. Nisses intressen är bilar,pengar och snygga villor, Nisse älskar och köra runt i sin skrotiga volvo 240 men när han flyttade till Multistaden blev han mobbad av dom andra för han körde runt i sin skrotiga 240 så det var dags för en ändring...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är ju som sagt 16 år och är rätt chill, men varför söker jag just till Multistaden? Jo det är så att jag har sett och hört att just denna server verkar rätt schysst och så är jag ganska trött på alla offentliga servrar.
Jag tänker bidra med att göra bra scener och följa alla regler och verkligen visa hur en 16 åring kan bete sig.
Jag gillar o spela fivem och chilla med vänner och ha kul, liksom spela som att det är i verkligheten

Hur många timmar har du på FiveM? 588 timmar

Tillbaka