Accepterad Matrix | Whitelist ansökning| [Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matrix

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Matrix

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/matrixflows/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Andersson

Vad är ditt discord namn? Matrix#3028

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 1992

Berätta om din karaktär. Olof Persson, Man, 39 han är väldigt klantig av sig. Well allt börja med när hans fara hade öppnat en bilfirma i stan som va riktigt populärt i början av 70 talet. Hans farsa hade en riktigt skrotthög till bil men den rullade på sommaren brukade olof och hans fara fixa ,ed den eftersom den behövdes att uppgradera sig. Dom la in allt möjligt i den nya högtalare nya stötdämpare tillslut va bilen som helt ny olofs fara brukade ställa ut den för enligt han va det bästa som fans. Åren gick efter 10 år så gick hans fara bort sedan fick Olof ta över den han hade inte direkt någon erfarenhet inom att sälja bilar eller laga dom det ända olof hade lärt sig va det han lärde sig av farsan. Men tillslut fick han hjälp av sin polare som hade gått i samma klass som olof. Leif hette han lärde han allt vad han kunde inom bilar. Olof frågade Leif om han ville hjälpa till och driva denna verksamhet absolut svara leif. Dom hade svårt att få personer att köpa bilar eller få dom lagade. Men tillslut efter ett halv år kom det folk eftersom den ända verksamhet som fanns tillgänglig lades ner. Så Olofs och leifs verksamhet va den ända som va kvar i deras område. Sedan behövde dom anställa folk eftersom det kom så mycket folk in till deras verksamhet Olof hade en vision hur han ville ha sin verksamhet så han bestämde sig för ordna ett möte varje måndag där dom skulle gå igenom hur det skulle skötas under denna vecka. Så efter år av service bestämde sig olof att pensionera sig så han gav sin verksamhet till leif. Han brinner för bilar ett väldigt stort intresse för bilar. Mål för min karaktär är väl att börja jobba inom bilfirma eller något inom mekonomen.

Varför ska just du bli whitelistad? Well jag är ute efter en bra server och ni värkar ha det mesta en bra och stabil server som har det mesta vill försöka utveckla min rp på en bra sätt och jag personligen tror att jag kan göra det hos er. Jag personligen tror att denna server kommer att bli en bra fit för moch och mitt rp så jag kan göra det på ett sådant bra sätt som jag vill ha det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Well jag tycker ni ska välja mig mig för att jag är inte direkt någon som börja gråta lipa över det minsta lila kommer alltid in med en positiv inställning till att RP:A glad go kille alltid lätt att snacka med. Kommer alltid lätt överrens med alla. Leter efter en mer stabil och bra server och jag personligen tror att ni kan hjälpa mig med det.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 795 timmar inom FiveM

Hur hittade du Multistaden? Via fiveM letade efter någon bra server så hittade jag eran

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det gör jag inte nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka