Accepterad MATO | Whitelist ansökning [Borenstam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MATO

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198331837285/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? MATO#3056

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Martin Nilsson, född 1989 i Oktober, uppväxt i slummen i ett sunkigt hus med sina familj som består av Mamma, pappa, lillebror och Martin han själv. Familjen har alltid haft svårt med att klara sig i livet när det gäller pengar det har alltid varit svårt med mat på bordet och att taket över deras huvud skulle kunna fortsätta vara deras så att familjen gjorde allt för att få det o funka, Mamman jobbade från tidig morgon till sen kväll för att skrapa ihop pengar, pappan var ute på gatan och och skrapade ihop pengarna på det olagliga sättet som Martin o hans lillebror fick ta efter inom ung ålder. Så det är sättet som Martin växte upp på att leva på gatan. Men Martin tyckte inte att det levet var något att leva på, så Martin tog livet i sina egna händer och sikta högre så han tog sig till skolan varje dag för att få upp betygen så han hade nog för att få komma in på Gymnasiet och plugga till försäljare bara för att det var det enda han visste hur man gjorde "att sälja grejer". Så nu lever Martin på att vara försäljare på det lagliga sättet, men han har fortfarande det illegala i blodet och hjärtat så det finns ju alltid något som han gör utan lagboken men det är inte synligt eller märkbart men jobbet går alltid före.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på denna server då fler möjligheter öppnas upp. samt jag är väldigt aktiv på servern och då vill jag ha wl så man kan jobba som olika saker ingame för det kan man ju inte utan wl.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad då mer möjligheter öppnas upp ingame som tillexempel jobba på bennys, mekonom samt andra wl jobb.

Hur hittade du Unive? en kompis tipsa om denna server och sa de var bra rp samt jag har hört mycket bra om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att ha så roligt som möjligt och bidra med så bra scenarion som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen annan förutom denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka