Nekad matkarlsson | Whitelist ansökning [Alny55]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matkarlsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197963950785/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Danyal

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 1985

Berätta om din karaktär. Wayne Flooney är 26 år och han har precis flyttat till Multistaden. Han vart föräldralös då han var 4 år då hans föräldrar vart nermejade av ett rattfyllo. Han fick bo hos sina morföräldrar och hade en bra uppväxt.
Han är dock en vilsen själ. Han vill bli polis samtidigt som han vill hämnas på rattfyllot: Så hur allt utvecklar sig för Wayne blir en intressant historia.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill utveckla mitt RP spelande mer och att allt blir roligare om man får ett riktigt WL jobb och med WL så blir det lättare att få kontakt med människor och få ett jobb som gör livet i multistaden ännu mer trevligt.
Det är helt enkelt inte lika roligt utan WL.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är den enda servern jag spelar på och jag vill som sagt utveckla spelandet mer och spela med mina kompisar.

Hur hittade du Multistaden? Genom kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla RPandet och ha roligt medans jag spelar. Man kan alltid lära sig nya saker av andra spelare.
Sen vill jag att min karaktär ska bli igenkänt och antingen uppskattad eller hatad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka