Nekad Matix | Medlem ansökning [Jesse2K]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matix

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014164504/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? Matix#1363

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille som föddes i kurdistan som var född 1998-09-02 och sedan flyttade hans familj till unive staden/sverige och dem var ganska fattiga och mådde ganska dåligt för dem inte fick mat eller vatten och hans mamma och pappa tjänade knappt några pengar. Dem fick ingenting i julklapp och present. Dt dem fick var typ en choklad kaka och dem blev dem ändå glada över. Hans föräldrar sa det finns också personer som har det ännu sämre än dem hade som inte ens hade ett jobb .Sedan efter ett tag började han att jobba som slaktare och hjälpte familjen och hans vänner som dem vore hans bröder att tjäna ihop lite pengar och efter det fick hans bror, Mamma och pappa jobb hans pappa jobbade på postnord hans mamma jobbade som skräddare och hans bror som slaktare. efter 7månader så levde familjen ett bra liv i staden och lever ännu ett.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har bra rp nivå och är så trevlig så mycket som det bara går. Jag vill inte göra folk arga som många har gjort mot mig. Jag kan reglerna och har kunnat de länge. Jag känner folk som kör på unive och jag kommer ha roligare då. Och jag kommer utveckla min rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer bidra med mycket utvecklad rp samt ingen lall med mycket social rp samt långa scenarion, och inte gå efter att just vinna ett scenario utan att göra så att båda partnerna ska ha ett roligt samt utvecklat scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ill exempel när någon ska köpa en bil så ska man försöka få kunden att känna sig att hen har rätt genom olika saker som man kan hjälpa hen att förklara.

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade servern och har spelat på den förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka