Nekad Matias enkvist | Ban Överklagan [kly79]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matias enkvist

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203412600/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a18ea78

Vad är din discord tagg? mammaspojk123

Vem var det som bannade dig? yxiezt

Bild på banmeddelande: Bannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror han tycker fel än vad jag tyckte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega behövde ta sig från fängelset det är en grabb där jag råka tazera och jag sa sorry liksom sen så tog vi tydligen hans bil visste ej det för vi hade samma bil så jag tog hans bil tydligen men trodde det var min sen fick jag ban i 3 dagar för sunt förnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det jag hade omöjligt fått reda på om det var min bil eller ej på mindre än 1 sekund satt tycker den var felaktig för det första råka jag tazera han för jag sitter på en cp laptop och den kan auto clicka nån gång. För det andra trodde jag det var min bil för de var exact samma modell och allt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Näej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom jag ej visste att det var hans bil och inte min satt trodde ju att det var min bil för vi hade exact samma

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt för jag tycker den ör förfalskad men kommer nog börja titta lite mer på reggplåten typ och titta lite mer om det verkligen är min bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tycker den är väldigt felaktig för jag kunde omöjligt bara veta det är skit svår samt att jag trodde vid 100% att det var min bil för han sa ta ut först satt. Men nåt hände antar jag

Om det hade varit din bil hade du ej behövt tjuvkoppla den som du gjorde, vilket du vet om. Sen så har jag svårt att tro att du "råka" tazea han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka