Inaktuell Matias enkvist | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matias enkvist

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Ditt discordnamn: kattlove112

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2005

Varför ska just du bli staff? Jag borde vara Staff för jag gillar att hjälpa servern för jag har varit lite små helper förut med att hjälpa lite Staffs med clips och det. Jag har ett klipping program som heter medal tipsar det verkligen. Jag kan agera professionellt i tuffa situationer i support eller in game. Jag blir nästan aldrig stressad bara när vi typ har prov. Jag agerar snabbt men ändå bra på ett sätt. Jag är trevlig och håller en lugn och bra ton mot folk. Jag visar respekt till personer som jag känner och inte känner. Jag gillar att vara med och hjälpa utveckla servern. Jag är pratsam av mig ibland. Jag kan kommandon som är viktiga att kunna veta men vissa servrar är ju olika men jag kan lite smått men vet ej hur eran server har för kommandons som man kan ta hjälp av. Jag är aktiv om jag ej såklart har nåt viktigt för mig som skola eller familj problem. Jag känner många och som söker som jag typ dagligen tar in men inte alltid men vissa. Jag kommer spendera tid på att hjälpa servern inte för att de nåt fel på den men finns lite att jobba för inom regler som powergaming och lite sånt. Jag gillar att ha ärenden jag tycker det är lite smått roligt att få in nåt i report som nån vill ha hjälp med så löser jag det igenom att de får hoppa support och lite logs tittning och sen beslutar jag om de ska ha hjälpen som de vill ha som typ revieve eller nåt liknande. Jag kommer se till att alla trivs på servern och tycker det är roligt att spela så dom som ej kan bete sig kan ba sticka tycker jag. Jag förstår om man är liten irl och kan diskutera med dom bra då jag sommar jobbade på dagis men ej längre. Jag kan prata med personer så att de förstår oftast om dom inte lallar såklart. Jag kommer se till att alla följer reglerna men ändå samtidigt att jag kommer rpa men kommer ej göra staff grejer så mycket då men kommer va aktiv som staff såklart med. Jag är ej nå staff abuser då jag tycker de är dåliga staffs och att de bara förstör allt med hela staff grejen och kan förstöra rpen för andra om de exempel spawnar in föremål som vapen eller andra grejer som kan förstöra mycket rp man kanske inte tror de men det kan förstöra otroligt mycket. Jag har mycket bra kontakt med personer och jag följer regler då jag också har läst dom men såklart alla har gjort fel man är aldrig perfekt som min lärare sa när jag gick i 2an i låg stadiet tror jag eller nära där kan vart 3an eller 1an minns ej haha. Jag kan diskutera med personer utan att höja rösten och tycker själv att jag kan komma med roliga event tips och andra roliga grejer för att dom medlemmarna vi har ska ha kul på servern, och att dom inte ska tycka att inget händer utan att de ska var oj det här var ju jätte rolig server jag kan tipsa till andra personer, såna folk vill vi har som känner att det är kul att spela och inte bara att skjuta. Jag tycker också att kriminella ibland gör dåligt men vissa kan såklart vara bra men vissa inte och jag hoppas jag och staff teamet ni har kan lösa detta men såklart de bara nåt jag tycker! Jag lär mig snabbt och gillar att lära nya grejer hela tiden.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker allt fungerar faktsikt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tycker allt fungerar.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja det är ju viktigt att visa sig själv professionellt inom staff teamet, pga av att medlemmarna ska känna sig att de är bra staffs som är trevliga inte höjer rösten och inte svär lika mycket i support och inte skriver eller diskuterar. Man agerar strikt och att de är såhär som händer och såhär kommer det bli. Man ska vara motiverad att vara staff och inte bara ansöka för att de kul utan man ska ansöka för man tycker att vi kan agera bra för andra personer som också kanske tänker samma sak att de är redo för en större uppgift ) Man ska kunna ta support och vara aktiv i support rp och de viktigaste är att man inte staff abusar inom sitt jobb man har. Man har mer ansvar över man gör och kan inte vara uppkäftig mot andra personer. Man frågor inte om att få upp höjningar. Jag tycker att man ska kunna bete sig och vara aktiv och ha bra ton samt att inte pma folk som gör fel. Man ska inte hota med ddos eller hota nån med nåt. Jag tycker att man ska agera proffsigt om det är stora scenarion och nån gjorde fel exempel: det är stort bankrån och 1 person gör fel och de bestämmer sig för att hoppa support att vara 5 - 10 personer ska det ej vara utan att man ska dra 1 person sen fråga vad som hände och antäckna från vad de kriminella tycker om vad de gjort för fel eller polisen och sen att man drar in 1 polis och forsätter att utvardera om det var jätte viktigt eller bara nåt lite som inte behövs. Själv tycker jag om man är polis eller kriminell och gör fel under ett scenario att man tar det efter scenariot och inte under och förstör hela allt bara för nån gjorde ett litet fel. Man ska kunna ta emot folk som gjort fel och förklara samt bevisa vad dom har gjort och vad som händer nu när de har begått en regel brytare. Samt om man gjort fel själv så ska man straffa sig själv genom att tänka efter och prata med andra högre uppsatta att vardera om de ska vara kvar som staff eller om de får en chans

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Månad 14:00-00:00 Tisdag 14:00-00:00 Onsdag 14:00-00:00 Torsdag 14:00-00:00 Fredag 14:00-01:00 Lördag 14:00-01:00 Söndag14:00-00:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ mars tror jag ungefär.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag inom andra rp servrar som har varit aktiva men några har slutat och några har jag lämmnat på. Jag var helper / support på Bryggeriet och torget, men sa upp den för länge sen. Jag kan mycket kommandons och skulle gärna vilja visa alla kommandon och lära mig nytt som jag kanske inte vet ännu. Jag har devat på en server men vet ej hur man scriptar eller nåt och tänker att head admins inte heller gör det så de skulle jag nog inte ens behöva bry mig om att jag kan scripta eller ej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation, kriminell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka