Accepterad Mathpyze | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mathpyze

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156144363/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mathilda

Vad är ditt discord namn? Mathilda#0133

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter “Fatima Ahmed” 24 år gammal och är arbetslös för tillfället. Hennes uppväxt var bra, bodde hos en familj som adoptera henne när hon var 3 år, familjen valde dock att behålla hennes riktiga namn och efternamn för att hedra hennes hemland. Fatima gick i skolan upp till 9an. Skötte sig och allt, men sedan gick hennes far bort i en bilolycka som gjorde att han miste livet. Familjens ekonomi föll pågrund av det var endast hennes pappa som arbetade. Hon arbeta mycket på en bilverkstad på dagarna för att kunna få pengar men det var inte tillräckligt för sin familj. När Fatima var 17 år så började hon sälja sitt första gram. Det tog inte lång tid förens hon började sälja större gram och ännu mer. Hennes grupp blev snabbt kända på grund av att de höll på med kriminellt, men snart skulle hennes liv vända. Gruppen blev tagen av polisen och Fatima blev skickad till behandlingshem. Men när hon blev 18 så fick ta sig i hand på fri fot. Hon tyckte själv under den tiden hon befann sig på behandlingshemmet att hon hade lärt sig en läxa. Men när hon väl började tänka på allt hon har gjort så skämdes hon, hur kunde hon vara så dum och låta hennes familj lida? Men tankarna kom på annat, tänk så kunde hon få dessa med tusentals kronor. Så började hon ännu en gång igen att sälja knark. När hon väl tar kontakt med sin familj igen så nekar dem henne, vem vill ha en sådan misslyckad personen i sin familj? Fatima valde därefter att springa ifrån sin familj, var på rymmen i 4 år. Men efter en lång tid på rymmen så vart hon tagen av polisen igen. Polisen kunde inte koppla Fatima till majoriteten av brott hon hade gjort så hon fick bara 1 års fängelse. Under den tiden hon satt i fängelset så fick hon mycket hjälp med att styra upp sitt liv. Hon fick börja att praktisera på en bilverkstad för att kunna hitta ett intresse.

När hon kom ut ur fängelset så började hon att jobba på en verkstad, men det tog inte en lång stund innan alla gamla personer som hon hade deals med komma tillbaka och kräva henne på pengar. Detta ledde till hon var tvungen att fly staden och aldrig komma tillbaka. Hon svek sina vänner och familj. Men det är sånt man inte kan hjälpa, allt kan gå snett i livet. Nu när hon har kommit till denna staden så ska hon försöka vara så snäll som möjligt och lägga sitt förflutna bakom sig. Men Fatimas historia förhoppningsvis inte här, utan fortsätter i staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag tycker att det bör komma mer kvinnliga karaktärer, och det är något jag kan bidra med. Med att ha kvinnliga RPare gör att flertalet senarion och RPt höjs, på det viset jag kommer att bidra med hög RP nivå. För att göra allas spelupplevelse roligare. Jag har spelat på Unive ett tag jag tycker att det är dags för mig att ta mig i kragen och äntligen söka till medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive känns som en bra RP server, det levererar bra senarion som gör det roligare för oss alla att spela. Det är både seriösa spelare samt staffs, vilket för det mer lockande att spela på just Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner, som även spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att få flera i detta, speciellt kvinnliga RPare. Som jag skrev högre upp bidrar detta till roligare senarion och mer verklighetsbaserat. Ni kan läsa mer under frågan "Varför ska just du bli medlem på Unive?".

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en rolig spelupplevelse för mig och alla andra, jag kan bidra till bra senarion och konversationer. Samt återigen att få flera kvinnliga spelare att våga RPa! Ni kan läsa mer under frågan "Varför ska just du bli medlem på Unive?".

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar endast på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka