Nekad MathiasH | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MathiasH

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lilhahne/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias

Vad är ditt discord namn? LilHahne

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 1998

Berätta om din karaktär. Mina föräldrar var fattiga när jag var liten, sen gick dom tyvärr bort och jag fick bo ensam på gatan. Mina föräldrar var också lite kriminella. Så jag är uppvuxen i kriminaliteten! Jag fick sno från små affärer för att kunna leva.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är uppvuxen med detta så jag kommer kunna det bra! Jag kan många tricks av mina föräldrar. Jag är liksom uppvuxen med kriminaliteten. Jag kommer kunna rånar människor bra för det gjorde jag när jag var liten. Jag vet hur man rånar affärer och banker bra för det lärde mina föräldrar mig så jag skulle kunna leva själv utan dom! Därför ska just jag bli whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag älskar denna servern och som jag sa så jag har lärt mig mycket av mig själv och av mina föräldrar om kriminalitet! Så jag kommer kunna vara en bra roll som whitelistad! Därför vill jag vara whitelistad!

Hur hittade du Multistaden? Genom några polare och rekommenderad server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har mål med att vara en kriminell på denna servern! Och att inte förstöra och bryta mot reglerna! Jag kommer säga och göra saker man skulle gjort IRL alltså RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det finns en men jag kör bara denna typ men den andra jag körde på heter: San Andreas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka