Nekad MathiasH | Whitelist ansökning [To0th]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MathiasH

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lilhahne/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias

Vad är ditt discord namn? LilHahne#8764

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär föddes 1989 i england. han heter Abdullah Ahmad han är uppväxt med sina föreldrar i en liten stuga i skogen hans föreldrar var sjuka så dom kunde inte jobba så mathias fick lov att sno pengar och mat för att överleva, sen så dog hans föreldrar vilket fick han arg på värden, så att han börja snatta massa saker råna folk och snatta mat för att överleva och nu har han hittat sina nya vänner som också är kriminella och dom förberder nått jävligt stort rån........

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är jätte bra på att rpa. Och ni tar rp seriöst vilket gör att jag vill vara whitelistad på servern. Och jag är en serös rpare. Jag började spela gta när det var gratis fast man kunde inte spela FiveM direkt för dom behövde fixa det. När jag laddade ner FiveM för första gången körde jag på engelska serverar tills jag hittade den mest seriösa rp servern: Multistaden. Jag vill också bli whitelistad för att söka jobb eller kanske bli kriminell.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad eftersom det jag hittills sett och känt av servern är att det är en väldigt strukturerad server och ett väldigt bra community, det är väldigt hög kavlitet på rp från skyland till alla andra servers, det finns ingen som har så bra rp som ni har, och jag gillar att rpa seriöst.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis Muppen spelade på den och sa att vi skulle köra på den för ni tog rp seriöst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bygga upp min gubbe sakta men säkert, ha nice konversationermed folk. försöka få bra och det mest realistiska bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte sen jag hittade Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka