Accepterad MathiasH | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MathiasH

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lilhahne/

Ditt Hex-ID: 11000010c831d96

Vad är din discord tagg? lilhahne#8764

Vem var det som bannade dig? _benkt_.

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt FörNuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde kokobello till en securita?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tiggade utanför marja lisas så började securitan vara elak så gjorde jag kokobello animationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja klart det var en felaktig ban! Jag gjorde inget fel, typ bara att jag sprang in på marja lisas men det gjorde andra också så ja jag tycker det!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Sunt förnuft 2 gånger sen rdm (rdm:n var felaktig) Men på dom andra så gjorde jag en kriminell sak utan kriminell rollen. Sen så den andra sunt förnuft:en var också felaktig då jag inte gjorde nått än att tigga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte springa in på marja lisas när man inte fick kanske?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att lyssna på securitas

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka