Accepterad Mathias Andersson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mathias Lindborg

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Användarnamn: Mathias Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/V1KINGEN_/

Vad är din discord tagg? V1KINGEN#5828

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Gömmer sig i greenzone

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså det är både och. jag gjorde valet att åka ifrån scenariot som jag hamnae i och närmasta platsen var just en greenzone, detta reflekterade jag såklart inte över annars hade jag inte gjort samma. men samtidigt så innan jag drog från scenariot jag var i åkte jag runt på gatorna. jag stannade till och med på en gata för att se ifall de skulle komma?

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jag blev avstängd första timkmen ajg var på då jag inte än visste om alla regler så bröt mot rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart att inte dra till en greenzone som jag nu i efterhand förstår mycket bättre och såklart kommer reflektera över bättre i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, förstår mig på regeln bättre nu. Jag kommer inte göra om samma misstag. Skulle jag hamna i samma sits skulle jag som jag var tvungen dragit fast till ett acceptabelt ställe dvs en annan gränd eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka