Accepterad Mathias Andersson | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mathias Lindborg

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Användarnamn: Mathias Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/V1KINGEN_/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LUCAS1897

Vad är din discord tagg? LUCAS1897#5828

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ivsste helt ärligt inte om att regeln drog sig så långt att man inte fick rädda sin lillebror som har kniv emot sig i greenzone genom att slå. Men jag antar att de bannade mig för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad cirka 45 minuter efter scenariot som jag förstått. Men på platsen i scenariot så kom jag med mib bil, såg min lillebror som hade kniv mot sig av en man i helt svarta kläder och mask. Så jag slängde mig ut ur bilen och knockade personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej felaktig ban ifall detta räknas som gz.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Rdm och gömmer sig i gz när jag precis hade börjat med fivem och inte hade större koll på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut. borde kanske försökt prata ner personens agrission mot min lillebror?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, vet numera att torget greenzone sträcker sig ut över vägarna och de runt om.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka