M
Matt3__
Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? polischef
Vad heter du IRL? Matheus
Vad heter du på discord? matheus070711#6107
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? över 2 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utväckla jobbet på så sätt så att alla trics och så det inte sker några koruptioner som kallad och jag kommar gra så att jobet blir roligare att rpa och så att fler ksk väler det och jag vill utväckla polis rpandet då jag själv e polis just nu och jag ser att det är mycket pwg och annad tramserier
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit rikspolis chef på 2 andra servrar och jag e polis just nu och jag väldigt intreserad av jobbet irl och ingame då jag rpa på att min mmma var polis och jag tar hänsyn från de att jag fick vara med hene en dag på jobbet ig då och att jag blev intreserad och att det skulle bli min dröm att en dag ksk bli en rixpolischef
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara mins 3 tim per dag om inte mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? apsolut inte
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Matheus
Vad heter du på discord? matheus070711#6107
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? över 2 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utväckla jobbet på så sätt så att alla trics och så det inte sker några koruptioner som kallad och jag kommar gra så att jobet blir roligare att rpa och så att fler ksk väler det och jag vill utväckla polis rpandet då jag själv e polis just nu och jag ser att det är mycket pwg och annad tramserier
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit rikspolis chef på 2 andra servrar och jag e polis just nu och jag väldigt intreserad av jobbet irl och ingame då jag rpa på att min mmma var polis och jag tar hänsyn från de att jag fick vara med hene en dag på jobbet ig då och att jag blev intreserad och att det skulle bli min dröm att en dag ksk bli en rixpolischef
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara mins 3 tim per dag om inte mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? apsolut inte
Har du läst våra Regler? ja