Nekad Matadior | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matadior

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095951267/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zebastian

Vad är ditt discord namn? Matadior#7154

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Helgurt Pärksson och han är född i Sverige 1973-02-28 (49 år). Han flyttade som liten (3år) till Tunisien eftersom hans mor träffade en ståtlig kar som var därifrån. Helgurt levde ganska ensamt och hade en dröm om att bli militär som snart skulle gå i uppfyllelse. Helgurt och hans mor lyckades få Tunisiskt medborgarskap när han var 7 år gammal och livet förändrades drastiskt för Helgurt samma år.. Hans mor lämnade honom helt iskallt, hon bara stack och nu 42 år senare har han varken hört eller sett sin mor. När Helgurt fyllde 14 fick han kontakt med gängmedlemmar i Tunisien där han snabbt kom in i gänget och var väldigt drifting inom den kriminella världen, hans aggressioner och besvikelse hans mor lämnade honom med gjorde honom farlig utan konsekvens tänk, man kunde nästan tro han var helt empatilös men folk som kände Helgurt vet att han inte var sån egentligen.. Åren gick och Helgurt blev aldrig tagen av polisen, han var snabb, skarp och väldigt intelligent men så en sen sommar kväll togs han fast, det var en föredetta CIA agent. Han hade följt Helgurt under dem här åren och insett vilka otroliga vapenskills han hade. Som sagt, Helgurt har alltid varit intresserad av militären och vapen men det här var något annat. Helgurt fick erbjudandet att träna inom militären och ta över ledarrollen istället för livstidsfängelse. Han skickades ut i krig, på hemliga uppdrag och blev allt mer traumatiserad, han försökte ta sitt liv 4 gånger men lyckades aldrig, han kände sig misslyckad och ensam. Under åren inom militären dog många av hans närmsta vänner, han var tvungen och döda oskyldiga och kände inte igen sig själv. Tillslut flydde han tillbaks till Sverige för att på något sätt känna lycka igen och skapa ett normalt liv men det vet vi inte om han har lyckats med.. Han började jobba som instruktör där han lärde ut allt han kunde om vapen, det var hans största intresse. Jag hoppas Helgurt kan få visa sina skills och sina karaktärsdrag i Unive världen, han skulle passa perfekt och kanske få tillbaks livslusten hans sista år.

Sammanfattat är Helgurt innerst inne en fin person men har brister med aggression och trust issues, han älskar vapen och har en lång lista livserfarenhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt social, gillar att hjälpa till och sköta saker snyggt. Är aktiv och vill bli en del av Unive Community så jag kan dela mina ideer och bara ha allmänt JÄVLIGT kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Komma på kreativa ideer och sprida glädje!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela själviskt eller förstöra medvetet för andra spelare i ett scenario. Man ska låta scenariot utspelas "slumpmässigt" och bara njuta.

Hur hittade du Unive? Genom Twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka