Accepterad MaT1X | Ban överklagan [Davicoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaT1X

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: MaT1X

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MaTiX_i/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MaT1X

Vad är din discord tagg? MaT1X#0984

Vem var det som bannade dig? ^1Abdi

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Säljer gratis bilar på bilfirman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min kompis tänkte inte på vad vi gjorde och vi sålde bilar grattis till varandra eftersom att vi kunde göra det för att vi båda jobbade där och nu har jag tänkt på det i nästan en vecka och fattar varför det var väldigt dumt gjort och jag tänkte inte mig för och om ni skulle ge mig en chans skulle jag verkligen inte göra något sånt igen eftersom att multistaden är min favorit rp server som jag älskar att rpa på och jag tänkte inte på konsekvenserna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi tänkte oss inte för och köpte ut bilar gratis till varandra och sen kom ägaren till bilfirman och sen 4 admins och parata med oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% korrekt ban eftersom att vi gav varandra gratis bilar för flera miljoner men vi tänkte verkligen inte oss för och vi kommer aldrig göra något sånt igen eftersom att det förstör också ekonomin och för dom som faktiskt jobbar hårt för sina pengar och jag kommer aldrig göra något sånt igen och hoppas att jag kommer kunna bli unbannad på denna server eftersom att 40 dagar är lång tid men det är rätt straff för vad jag gjorde

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ingame jag var ny till staden och råka säga en sak som man inte fick säga råka säga blir staden dedosad eller för det spawnades 40 bilar på ett ställe

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt sälja bilar grattis men eftersom att jag inte tänkte mig för i just den stunden så tänkte jag inte på konsekvenserna och ångrade mig direkt och jag kommer aldrig mer göra något sånt eftersom jag aldrig spelat på en sån här server som har ett sånt skönt community och bara allmänt bra server

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte bara kan göra så där eftersom det förstör hela ekonomin och för dom som faktiskt rpar seriöst om jag kommer och är as rik på grund av det och att jag aldrig någonsin skulle gjort så om jag hade lite konsekvens tänk just då

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka