Nekad Master Shrek69 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Master Shrek69

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Biträdande/VD

Vad heter du IRL? Aloq

Vad heter du på discord? MaStEr ShReK69#9250

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 86

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli biträdande/vd på vianor för att jag har jobbat där ganska länge och jag kan mycket om stället och billar och sånt. Jag har märkt att det har böivit många fler som jobbar nu när marre är chef och det tycker jag är super bra och jag tanker att det kan bli lite svårt för marre att ta hand om allting själv så då tänker jag att jag kan hjälpa lite där jag har jobbat länge på vianor och är erfaran arbetare och jag har hanterat vissa situationer själv när ingen chef eller ansvarig har varit inne flera gånger, Så jag vill bli biträdande/vd på vianor för att hjälpa marre och försöka göra det bättre på vianor och vara hårda mot dom som inte jobbar och säga till dom lite mer att jobba.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfaranheter på vianor för att jag har jpbbat där länge det ändå som ändrats om jag blir biträdfnde/vd är att jag kommer kunna ta hand om folk som inte lyssnar sparka folk och anställa folk. Men jag har ganska mycker erfaranheter från vianor för att jag har jpbbat mycket där och jag har lite från auto experten när jag jobbade lite där förut.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Olle Larsson han är 21 år gammal och jobbar på vianor. Men hans drömjobb är att bli biträdande/vd på vianor, han gillar att pimpa och trimma bilar och hjälpa andra med att pimpa och trimma bilar och han gillar att sälja och köpa bilar. Olle växte upp i en väldigt fattig familj som hade inte så mycket saker och hans föräldrar jobbade väldigt mycket för att tjäna pengar till Olle så att han ska ha det bra. Men en dag så bråkade hans föräldrar och då bestämde dom att skilja sig och då blev olle ganska ledsen så olle hade en väldigt jobbig uppväxt så nu försöker han bara att tjäna pengar och försörja sig själv några dagar efter hans föräldrar hade skilts sig så hade olle träffat en person som hade väldigt mörk röst och han var väldigt intresserad i bilar så olle berätta om sin familjer grej som hände och då tyckte kille lite synd om olle och istället försökte få olle på bättre humör och började lära olle lite om bilar. Olle blev ganska intresserad direkt för att han tyckte det var så coolt att ha en bil och att kunna trimma och pimpa den. Killen och olle satt och pratade i flera timmar om bilar och sånt och det var då olle fick det här bil suget och bara tänkte på bilar och bara tänkte på att han ville jobba med bilar och att hjälpa andra med sina bilar olle var jätte glad fler veckor och sen hände nåt tragiskt. Killens föräldrar kom hem till olle några veckor senare ovh sa att killen hade hamnat i en bil olycka och att han inte klarades sig olle blev jätte ledsen och börja gråta och sprang in i sitt rum. Killens föräldrar gick in i olles rum och la en nyckel på hans bord och olle trodde inte sina ögon när han såg att det var en volvo nyckel olle hade aldrig varit så glad men han var också ledsen för killen. Killens föräldrar sa att killen inte hade så många vänner och att killen verkligen gillade olle och att han skulle ge dig en volvo som födelsedags present men han hann inte. några år senare och nu mår han väldigt bra, men när han var liten så mådde han oftast inte bra, men nu är det bra!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan nästan varje dag, kan inte varje dag för måste plugga myckt också

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för att unvie är roligt och det är mest seriösa rp servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja noggrant

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka