Accepterad Massoud Al-Azem | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massoud Al-Azem

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198247538102/

Ditt Hex-ID: 1100001111f6db6

Vad är din discord tagg? Kentas Langare#7382

Vem var det som bannade dig? Nyman

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Sunt för nuft ~ Nyman Återstår: 4 dagar 7 timmar 44 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag stod i kön inne i Marjas bilaffär där blev jag tagen i röven av spelaren framför mig i kön.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i Marjas bilaffär, jag befann mig i kön för att köpa min första bil som jag hade bestämt skulle vara en 1986 bmw. Medan jag stod i kön samtalade jag med några framför mig i kön och talade om att jag uppskattade deras kläder. Då skickar spelaren framför mig en förfrågan om att ta mig i röven. Jag läste ej vad som stod när rutan med förfrågan kom upp och tackade ja. Det som följde var en sexuell handling utförd på mig av personen framför. De andra i kön reagerade starkt med "De har sex i Marjas." Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har gjort fel eftersom jag bröt mot
§ 1.9 SUNT FÖRNUFT
SUNT FÖRNUFT är en bred regel som ska och är utgångspunkten för hela rollspelandet man bör ha när man spelar på servern. Det handlar om att man ej bör göra oförväntade saker som man ej skulle göra i verkligheten. Andra beskrivningar kan vara logiskt tänkande.

Jag bröt mot regeln när jag av misstag tillät sexuella handlingar på offentlig mark dessutom var de framför ett flertal andra människor som reagerade starkt. Med de har jag inte följt rollspelet ordentligt och gått utanför min karaktär.
När jag går utanför karaktären kan man också se det som att man brutit mot regeln

§ 2.7 Lall
Definitionen av Lall må ses omtvistad. Men det vi syftar på först och främst med denna regel är bara generellt trams och att man ej har någon ordentlig karaktärsplan och endast har som mål med sitt rollspelande att irritera, provocera eller få uppmärksamhet av andra.

Det kan ses som att jag gjort det för att locka till uppmärksamheten av de andra i Marjas vid just det tillfället. Det var inte fallet eftersom det var ett rent misstag men lätt att misstas.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej varit bannad tidigare på den här servern eftersom jag inte spelat på servern före igår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda och kommer göra annorlunda i framtiden är att ta tid för läsa genom förfrågningar innan jag godkänner. Det här kunde jag kanske kunna gjort om jag befann mig i mitt privata hus. Men eftersom jag gjorde det på en offentlig plats framför andra människor är det inte okej och ska ha det i åtanke i framtiden. Jag hade nekat förfrågan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig de hårda gränserna på rollspelet, att ej bryta karaktär och att vara noggrannare med att läsa genom förfrågningar innan jag ger ett svar som kan leda till stora konsekvenser. Jag kommer i framtiden inte låta mig distraheras av andra spelare och ljud och alltid hålla mig till rollen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka