Accepterad Massimo | Ansökan till Servervakt [Akzab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zetrox1234

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Massimo

Vad heter du på discord? Massimo#9888

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är ganska aktiv jag skulle säga att jag minst spelar 3 timmar pär dag men oftast mer. Nu på vardagar får jag va uppe till typ 00:00. Jag är en ganska aktiv Persson och vill ta dela till detta jobb och känner att jag passar bra till detta jobb. Jag spelar också hockey men jag är ganska aktiv mellan 3-5 timmar pär dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat må Unive i 1 och ett halvt år men jag har fåt indraget medlem 1 gång sen tog jag en lite pause från Unive ett tag men nu spelar jag här till 100 procent. Men just nu har jag varit medlem i en månad och lite till.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 20 + om ni väljer att neka mig angående minna bans så förstår jag men minst 20 av dom bannsen va för typ 1 år sen när jag var icke medlem och sprang runt och lalla med kompisar och för typ 3, 4 månader sen så började jag ta rpen på allvar och ni kan själv kolla att jag inte har fåt så många bans på den tiden. Och nu älskar jag unive och satsar till 100 procent på dena server.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt enligt mig är en mini staff som under lättar för staffsen och hjälper dom lite med sitt jobb och underlättar för dom. Till exempel att hjälpa staffsen dva onödiga bilar som står min på gatan eller sv banna dom som inte sköter sig. Enligt mig är det riktigt bra att ha en server vakt som kan underlätta staffsens jobb annars hade staffsen haft skit mycket att göra jag säger inte att dom inte har grejer att göra men en server vakt är bra att ha tycker jag. Jag själv som server vakt skulle inte säga att jag bara bannar för jag tycker inte de är bra man ska kunna få en lite varning fast om det är grovt då ska man bara ha en ban direkt. Fast till exempel istället för att sv banna en icke medlem 1 timme för lall kan man kicka den personen och skriv i anledning varför den blev kickad. Men en server vakt ska också bidra med got exempel vara sjyst, Snäll och trevlig mott alla och hålla en bra attityd. Tänk vad de hade värmt i Limpis och Philips hjärtan om de fick höra av en en annan server ägare aa men fan va snälla och trevliga alla dina server vakter e. Men en grej som jag inte tycker är okej är att man ska inte bara bli server vakt för att man kan reviva sig själv, dva bilar, banna folk och allt sånt det kallas att abousa sina perms om jag dog av en bugg ja men då är det okej att jag reviva mig men om jag dog av en anledning som var rimlig
då ska man inte reviva sig så är det bara sköter man inte dom reglerna så tycker jag bara Philip och Limpis skulle skickat dom. Men en server vakt enligt mig ska kunna alla sina commands, Kunna hanter stress, Kunna alla grund reglerna och bara allmänt vara skyts och trevlig mott alla och föregå med gåt exempel. Och en grej till en server vakt för mig ska inte hålla på att springa runt och lalla och inte sköta reglerna de du ska göra som server vakt är att du ska hålla en hög rp nivå och hjälpa alla doma nya på servern att utveckla sin rp nivå du ska ju inte göra dom grejerna som man inte får göra för då kanske dom tar inspiration från dig vad vet du.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag känn som den rätta för detta jobb. Jag är aktiv snäll sjust och trevlig mott alla följer alla regler och är allmänt bra. en server vakt för mig ska inte abousa sina Perms man ska inte bara vara server vakt för att man kan reviva, banna och dva bilar. Till exempel om man dör av en bugg då kan man reviva sig men om man dör av en vanlig realistisk grej till exempel att du ramlar av din motor cykel då får man inte reviva sig för det kallas att abousa sina perms. Man ska inte använda sig av sina perms till exempel att tpm till en report för att slippa ett scenario. Server vakten ska vara snäll, trevlig och ha en bra attityd och alltid föregå med bra exempel. Som server vakt ska du kunna alla reglerna tycker jag alla grund regler alla krime regler allt sånt. Och dom vanliga reglerna man ska inte hålla på att hetsa ooc och hota med ddos allt sånt ska man kunna tycker jag. Som server vakt ska du också hålla en bra rp nivå. Inte hålla på att lalla försöka få mer personer vilja spela denna server. Va en rättvis server vakt inte bara lyssna på den personen för han är vit. Utan lyssna på alla och håll en bra ton. Om du är en bra server vakt så ska du kunna ta emot kritik och ta exempel och ta emot råd och vilja bli bättre för man är inte bäst när man börjar man bli bättre och bättre och så är det bara. Men jag tycker också att de e viktigt att sammarbete tlll exempel om någon i server vakt chatten behöver hjälp då ska man hjälpa till för de e viktigt att va ett team. Och de är jag ganska bra på att samarbeta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel om man använder sina perms på fel set. Till exempel om jag revivar mig själv helt utan anledning det är abouse man kan ju reviva sig själv om man dog av en bugg eller nåt sånt men om man dog av en realistisk grej som att man trilla från ett berg då får man ju inte reviva sig själv. Eller om man kickar/bannar nån utan anledning för att vinna ett scenario eller undvika scenariot det är också abouse. Sen om man typ tpmar till en report för att undvika scenariot det är också abouse allt sånt är abous sen finns det också andra grejer men detta är dom vanligaste grejerna server vakter abousar sina perms på.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top