Inaktuell Massimo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zetrox1234

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Massimo

Vad heter du på discord? Massimo#9888

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag har spelat på unive nu i ungefär 1 år. Jag älskar denna server och vill göra denna server till ännu bättre. Jag har valt att ansöka till Medlemskap Ansvarig för att jag vill göra det lättare för staffsen och det värkar som ett roligt jobb att läsa igenom ansökningar. Jag har också rätt många erfarenheter en av dom är att jag är snabb på att skriva och läsa och jag är jävligt snabb i pm. Detta värkar som ett roligt jobb och jag vill pröva på något nytt. Jag själv ser att detta är ett jobb för mig och själv så är jag ganska bra på grunde reglerna också jag vet som Medlemskap Ansvarig ska inte jag ta intervjuer men det är alltid bra att kunna och jag har också ganska mycket erfarenheter inom förhörsteknik.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är snäll, trevlig kan det mesta som jag sa jag har mycket erfarenheter inom detta jobb, Jag är snabb och bra på att skriva snabb på att läsa. Jag kan grund reglerna jävligt bra, Jag är snabb pm jag har en bra attityd mott folk. Jag är aktiv mycket ni kommer se att jag läser ansökningar mycket kanske kommer va en av dom aktivaste inom detta jobb vem vet. Allt sånt kommer ni få se. Men jag skulle beskriva mig som en bra person för detta jobb. Det handlar inte bara om att rätta ansökningar man ska också föregå med gott exempel. Inte bara skriva så här typ(om man bli nekkad) Nekad, man ska försöka skriva så att personen vet vad han gjorde fel och vad han skulle förbättra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara snäll, trevlig ha en bra ton och attityd alltid föregå med gott exempel. Man ska vilja bli kallad fina grejer och höra att man e bra och snäll och allt sånt för de värmer. Allt anat kan man bara skita i. Asså det är viktigt att man föregår med gåt exempel annars kanske personen inte vill spela på denna server för typ att han tycker människorna är så otrevliga på denna servern och sluta spela här. Men sånt vill man inte ska hända man vill bygga upp servern ännu mer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag förstår inte riktigt vad ni menar här. Men asså jag som medlem på Unive bidrar med många roliga och sköna scenarion och håller en roligt och bra RP nivå jag själv skulle inte kalla mig nån lallar för jag hör inte hemma hos lallarna men jag bidrar med en hög Rp nivå. Och jag har övertalat typ 20 vänner som jag sa till att dom skulle testa denna server nu älskar dom den så de bara värmer i hjärtat. Men för mig är det viktigt att man försöker hålla en hög rp nivå och försöker få doma icke medlemmarna att faktiskt bli medlemmar och kanske börja jobba på ett jobb och utveckla sin rp nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hen ska kunna alla grund regler 1.
Hen ska följa alla regler 2.
Hen ska inte lalla 3.
Hen ska inte använda nazistisk eller rasistisk rp 4.
Hen ska inte hetsa ooc 5.
Hen ska inte hota med ddos 6.
Man ska inte behöva vinna varje scenario för att de ska va kul 7.

Det är ju ingen regel men jag tycker alla medlemmar ska sträva efter att höja sin rp nivå och sträva efter att skapa roligare scenarion man ska inte behöva vinna varje scenario för att de ska va kul om man kanske hamnar i en biljakt med polisen så behöver man kanske inte köra i 500 man kan bromsa lite så polisen har en chans eller göra ett roligt scenario av de. Första gången jag hamnade i fängelse så gjorde jag ett skit roligt scenario med polisen och de är de man ska sträva efter som att man är irl alltid spela efter sunt förnuft och skapa roliga scenarion som gör det mer värkligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har har ju ansvar över alla nya medlemmar som kommer in på servern och som vill bli medlem på denna server och sen har jag också tillgång till alla ansökningar och ska rätta alla dom ansökningarna och kolla så att dom e bra och att det är en bra ansökning. Jag vill ju bli Medlemskap Ansvarig för jag känner att detta jobb passar mig och att det jobbet ser ut att va ett jobb för mig sen så klarar jag av att ha den pressen att vara ansvarig.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är skit aktiv minst 5 timmar om dan inne på Unive nu under sommarlovet sen har jag kanske 3 timmar när de är skola nåt sånt ligger det på men jag är ganska aktiv och som jag sa jag läser ganska snabbt så det lär ju inte ta så långt tid att rätta en ansökning men jag säger inte att man ska stress läsa igenom ansökning om de behövs så ska man läsa den flera gånger eller kanske 3 vem vet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på nån annan server just nu bara Unive satsar till 100 procent på unive ska också försöka bli serverat

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej. Bara att detta jobbet är för mig och de passar mig jag har allt som ni letar efter och är ganska pålitlig för detta jobb. Är aktiv, bra, snäll trevlig kan alla regler bra. jag kan det mesta. puss puss

+++++ rep denna texten borde verkligen gå till muntlig riktigt skön person

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka