Nekad Massi | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Ditt discord namn: Massimannen

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Alec + Berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom att jag sköt från vårat gänghus ut på en annan. Det var såhär att våra så kallade "opps" cirkulerade utanför vårat gänghus och campade för att vänta tills vi åker ut. Jag och dema andra springer ut från grinden och ber dem sticka och riktar på dem. Sedan så börjar en grabb på hojen utanför skjuta mott oss, jag springer upp på taket och skjtuer 3 skott på hojen missar alla men några av mina andra polare sköt ner han. Jag förstår mitt fel och hoppas verkligen jag kan få en andra chans att få tillbaka min krim. Jag tycker det är jättetråkigt och vill verkligen rpa. Jag är glad att alec och berra tar hand om mig bra och förklarar vad jag har gjort fel och jag förstår att dem är tvungna att dra min krim. Jag vill ba rpa och ha kul, jag kommer förbättra min rp och kommer att tänka noggrannare på vad jag gör. Det blev som en impuls reaktion att jag hoppade upp och började skjuta eftersom dem sköt mot mina vänner, jag skulle tänkt mig för bättre och sköt scenariot bättre. Riktigt dumt av mig och jag ångrar mig jätte mycket. Jag hade uppskatat jättemycket ifall jag fick tillbaka min krim och hade blivit så glad, jag har lagt mycket pengar och har tyvär inte råd att köpa tillbaka min krim på prisökning 2. Ifall det skulle vara så att jag fick tillbaka den så kommer jag ta vara på min krim roll mycket mer och vara rädd om den, det lovar jag.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte felaktigt. Det jag har gjort var ett regelbrott och det lede till att jag fick indraget. Men i support så staffsen till mig att jag kunde göra en beslut överklagan, vilket jag gör nu, ihop om a tt kunna få tillbaka min krim roll. Jag har reflekterat över mitt fel och ångrar mig mycket. Jag tycker det var jätte dumt av mig att hoppa upp på taket och börja skjuta och tänkte inte mig för. Vill jättegärna ha tillbaka min krim och hoppas på att kunna få en till chans. Kommer att förbättra mig och ta vara på krim rollen mycket mer och vara försiktig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mqr1BMW6IsCK7fZsF?invite=cr-MSxqazYsNjY0NTI1NTY&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka