Accepterad Massi | Ban Överklagan [Coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? massimannen

Vem var det som bannade dig? coldfaith x Oleg

Bild på banmeddelande: wdaw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad eftersom jag hetsade på sjukan mott en person där jag var allmänt dryg och jobbig, kallade han för ett fult smeknamn samt sa en ful grej på arabiska där jag inte visste vad det betydde. Jag trakasserar han och var jobbig. Det står i bilden att jag försökte provucerar vilket jag förstår jag försökte provocerar fram en reaktion men ingen skottlosning eller att han skulle åka efter mig utan bara en reaktion.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt på sjukan, såg personen, hetsa samt slängde ut mig saker om personen namn och sa fult ord på arabiska. Jag kom tillbaka prata med personen igen och trakasserar honom. Försökte provocerar fram en reaktion.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban men kan tycka att den var överdriven eftersom jag var inte ute efter att kidnappa eller provocera fram en skottlosning. Jag sa dessa orden för att skoja lite och få fram en reaktion. Hade flertal gånger där jag kunde kidnappa individen och gjorde ej det försökte istället prata bussnies och kolla ifall han ville köpa mitt tegel.

Som sagt det är bara ett spel och man får ta lite grejer med nypa salt. Men jag kan förstå att han tycker det är jobbigt då han är rätt så känd på unive och får höra det dagligen. Jag kommer aldrig mer kalla han för det och kommer ha mer respekt mot honom i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tog lärdom genom mina tidigare bans genom att tänka efter på vad jag hade gjort och sedan inte göra om dem. Vissa grejer har man gjort om och andra har man tagit stor lärdom av och absolut inte gjort om. Detta är en händelse som jag ångrar super mycket då jag jättegärna hade viljat gibba denna helgen och så blir jag bannad av en sån här grej som jag själv kan tycka är jätte onödig. Jag skulle bara stått stilla och inte försökt fly så dumt av mig. Och ångrar mig jätte mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ej kallat honom för de smeknamnet eller provocerar honom. Utan istället haft en lugnare konversation och kollat hur hans dag har varit sedan prata lite bussnies. vara trevligare och bemöta med mer respekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej kalla honom för det eftersom han tycker det är jobbigt och pallar ej höra det. Man ska ej trakasserar honom och låta honom vara. Han pallar inte ha 12 åringar efter sig som skriker de smeknamnet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har full screen exclusiv kan ej ta skärmdup genom widows s så kan ej lägga in bild. Men i ban bevis står det bannad för hetsar på sjukan och ngt mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka