Accepterad Masoud_ | Medlem ansökning | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masoud_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199209218670/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo zetterqvist

Vad är ditt discord namn? Lampan_13#1812

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2008

Berätta om din karaktär. Sanel eriksson ,20 år gammal och investerare. Han är känd för att ge till dom fattiga. Uppfostrad av sin mor och storebror. Han hade inte så många vänner i skolan men var väldigt bra i alla ämnen. han var den tysta i klassen. nu har han växtupp och börja inse att det är dags att börja ha kul i livet efter all slit i skolan. Sanel gick på kungliga konsthögskolan i stockholm. Som person är han är noggran positiv och självständig. Nu planerar han för att ha kul då han vill börja på nytt. han gjorde slut med sin flickvän för några veckor sedan. så nu söker han vägvisning i livet han känner sig för en ny start i stockholm sanels mål är att utveckla sig själv och träffa nya vänner. nu planerar han för att ha kul då han vill börja på nytt sanel vill i början av stan vara laglig och jobba vit och kanske jobba på bilfirman och spara till en bil och sen efter det är då hans liv börjar på riktigt sanel vill jobba nere vid hamnen och sälja tex knark,vapen kanske bilda en grupp typ gäng som skrämmer folk det är sanels nya liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? är en seriös rp spelare tar det alltid seriöst med rp har rpat förut men nu vill jag börja här igen och hoppas att jag kan det och jag vill dela av min roliga rp och jag kommer dröja på scenarion och ska göra social rp än att köpa bilar som många gör och jag vill utveckla min rp också!

Vad kan du bidra med till serverns RP? att komma rpa mycket kommer göra så att det blir bra rp nivå på servern när jag rpar då kommer dröja på scenarion kommer och göra bra scenarion så att det blir bra för båda parterna inte för bara en och kan bidra med bra social rp liksom att det inte blir bara köpa bilar och sånt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för båda parterna i ett scenario kan vinna man ska göra så roligt scenario man måste inte vinna bara för det ska vara roligt det ska vara långt och roligt man ska göra det roligt för båda parterna inte bara en!

Hur hittade du Unive? genom fivem joina dcn och gick in på forum gjorde denna ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka