- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991587379/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig
Vad är ditt discord namn? MASKIN#1585
Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Risam Hamas, han är född 1966 i Somalien, Mogadishu. När han föddes så bodde han i ett av de få områdena i staden som faktiskt hade en fungerande ekonomi. När han var 23 år så fick han chansen att flytta till Sverige för att kunna få igång sitt liv och tjäna pengar. Först och främst så behövde han fixa asyl, det tog ett tag innan det fick sig att fungera för Risam i sverige men tillslut så gick helt plötsligt allting rätt. Han kom in på en bra utbildning, skaffade sig en trea i linköping. Efter en 3 årig utbildning så valde han att försöka skaffa sig ett jobb. Han var förbi många jobb men det var svårt på grund av Risams svårigheter med det svenska språket. Tillslut blev han anställd som taxi chaufför som 27 åring och jobbade kvar där i nästan 20 år. Under tiden skaffade han sig en svensk fru Lena och tillsammans fick de två barn Adam och Sonia. Men när allting gick som bäst så hände det värsta, Risam och hans ena barn Adam råkade ut för en bilolycka påväg till sonens fotbollsträning. Adam klarade sig inte men Risam klarade sig med svåra skador. Risam tog på sig ansvaret för olyckan och blev där med deprimerad under en långvarig period. Denna händelse tog slut på resten av familjen och det slutade med en skillsmässa mellan Risam och Lena. Efter detta så valde Risam att lämna Linköping och sin dotter för att försöka glömma händelsen och starta om på nytt igen. Så här hamnade han. Risam är en karaktär med mycket humor och karaktärsdrag.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag har väldigt höga rp nivåer och min rp ska alltid vara högsta prion. Jag vill inte att min rp nivå ska påverkas negativt ifall någon annan visar en sämre nivå utan istället använda min kvaliteter som rpare att lyfta andra rpare att bli bättre. Jag tror jag kan utveckla många i min omgivning till att rpa bättre och att försöka få andra spelare att också "tänka utanför boxen" med sina scenarion för att hitta på något speciellt, roligt och realistiskt för alla spelare. När man rpar så ska man alltid ha i prio att alla ska ha roligt för om man har ett tankesätt att ett scenario till exempel bara ska vara roligt för mig så kommer det sluta med att andra tar det av detta och leder till att alla på servern endast gör scenarion för deras egna njutning.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom det är en väldigt stor server, som under en väldigt lång tid också varit störst. Jag har rpat under en period på 3 år nu men jag har aldrig testat på denna server men jag känner att nu kan vara tillfället eftersom min tidigare server lagts ner. Jag vill kunna sprida ut min rp nivå genom att ta del av något whitelistat jobb som till exempel mekonomen vilket är en anledning till att jag söker. Jag vill också känna mig som en "unive" spelare och genom att bli whitelistad så blir det ju så.
Hur hittade du Unive? Genom serverlistan, känt till den ett tag nu men aldrig riktigt gått in på den men jag känner nu att jag vill gå in och äntligen köra på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roliga och välutvecklade scenarion som möjligt där prio alltid ska vara att alla ska ha kul. För om alla har kul i ett scenario när man i själva verket kunde ha gjort om scenariot så att endast kanske jag haft kul så skulle det tillslut bli tråkigt för mig, att spela för att man själv ska ha kul blir alltid tråkigt och det har jag stor erfarenhet av.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej min tidigare server lades precis ner så nu är det fullt fokus på denna.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig
Vad är ditt discord namn? MASKIN#1585
Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Risam Hamas, han är född 1966 i Somalien, Mogadishu. När han föddes så bodde han i ett av de få områdena i staden som faktiskt hade en fungerande ekonomi. När han var 23 år så fick han chansen att flytta till Sverige för att kunna få igång sitt liv och tjäna pengar. Först och främst så behövde han fixa asyl, det tog ett tag innan det fick sig att fungera för Risam i sverige men tillslut så gick helt plötsligt allting rätt. Han kom in på en bra utbildning, skaffade sig en trea i linköping. Efter en 3 årig utbildning så valde han att försöka skaffa sig ett jobb. Han var förbi många jobb men det var svårt på grund av Risams svårigheter med det svenska språket. Tillslut blev han anställd som taxi chaufför som 27 åring och jobbade kvar där i nästan 20 år. Under tiden skaffade han sig en svensk fru Lena och tillsammans fick de två barn Adam och Sonia. Men när allting gick som bäst så hände det värsta, Risam och hans ena barn Adam råkade ut för en bilolycka påväg till sonens fotbollsträning. Adam klarade sig inte men Risam klarade sig med svåra skador. Risam tog på sig ansvaret för olyckan och blev där med deprimerad under en långvarig period. Denna händelse tog slut på resten av familjen och det slutade med en skillsmässa mellan Risam och Lena. Efter detta så valde Risam att lämna Linköping och sin dotter för att försöka glömma händelsen och starta om på nytt igen. Så här hamnade han. Risam är en karaktär med mycket humor och karaktärsdrag.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag har väldigt höga rp nivåer och min rp ska alltid vara högsta prion. Jag vill inte att min rp nivå ska påverkas negativt ifall någon annan visar en sämre nivå utan istället använda min kvaliteter som rpare att lyfta andra rpare att bli bättre. Jag tror jag kan utveckla många i min omgivning till att rpa bättre och att försöka få andra spelare att också "tänka utanför boxen" med sina scenarion för att hitta på något speciellt, roligt och realistiskt för alla spelare. När man rpar så ska man alltid ha i prio att alla ska ha roligt för om man har ett tankesätt att ett scenario till exempel bara ska vara roligt för mig så kommer det sluta med att andra tar det av detta och leder till att alla på servern endast gör scenarion för deras egna njutning.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom det är en väldigt stor server, som under en väldigt lång tid också varit störst. Jag har rpat under en period på 3 år nu men jag har aldrig testat på denna server men jag känner att nu kan vara tillfället eftersom min tidigare server lagts ner. Jag vill kunna sprida ut min rp nivå genom att ta del av något whitelistat jobb som till exempel mekonomen vilket är en anledning till att jag söker. Jag vill också känna mig som en "unive" spelare och genom att bli whitelistad så blir det ju så.
Hur hittade du Unive? Genom serverlistan, känt till den ett tag nu men aldrig riktigt gått in på den men jag känner nu att jag vill gå in och äntligen köra på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roliga och välutvecklade scenarion som möjligt där prio alltid ska vara att alla ska ha kul. För om alla har kul i ett scenario när man i själva verket kunde ha gjort om scenariot så att endast kanske jag haft kul så skulle det tillslut bli tråkigt för mig, att spela för att man själv ska ha kul blir alltid tråkigt och det har jag stor erfarenhet av.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej min tidigare server lades precis ner så nu är det fullt fokus på denna.