Ej Antagen maskinen72 | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vekamelle99

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Marre

Vad är ditt användarnamn på discord? devzin

Ange ditt födelsedatum: 9 Februari 2006

När fick du medlemskap på Unive? 2025-03-03

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inga tidigare erfarenheter som chef på denna server, men har tidigare arbetat inom chefspositioner på andra RP servrar så Utveckla dina svar som "Trakten" osv där jag bedrev en verksamhet som sålde bilar och andra motorredskap. Jag är dessutom väldigt strukturerad av mig och trivs i ledande positioner med uppgift att främja verksamheten.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag anser att detta jobb är alldeles för lalligt. Just nu finns strukturen där men den har inte blivit implementerad på korrekt vis. Ifall jag blev chef hade jag infört ett klarare system som tillför professionalism och kanske till och med tävlingar eller liknande för att öka RPn och aktivitet kring lokalen och verksamheten. Jag har även märkt att aktiviteten slackar ibland och det kan behövas nya rekryterare som uppmärksammar verksamheten mer och framför den på ett positivt sätt. Jag hade även infört nya samarbeten med olika sektorer så som securitas och andra privatägda verksamheter för att ytterligare driva RPn framåt. Hade även gjort det striktare för folk att sälja rep kits och verkligen försökt att minska korruptionen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Som chef hade jag ägnat min fulla närvaro på servern genom att främja verksamheten. I och med att min karaktär är kriminell, hade jag vid sidan om min chefsposition hållt på med kriminella saker utanför allmänhetens räckvidd. Detta för att undvika att skada Mekonomens reputation och rykte. Detta tillåter mig även att fokusera främst på Meko och lägga min kriminella roll vid sidan om istället för tvärtom. Jag kan just nu enkelt vara inne ca 5h per dag på en vardag och betydligt mer på helger!

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka