Ej Antagen maskinen72 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vekamelle99

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marre

Vad heter du på discord? d3vzinoo

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag söker till medlemskaps ansvarig då jag varit medlem hos unive rätt länge nu så tänker att jag vill prova på att klättra i staff rankingen, jag vill hjälpa till att få in medlemmar till unive så vi kan växa tillsammans.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en ansvarstagande och väldigt aktiv spelare som alltid försöker göra saker ordentligt och på rätt sätt. Jag har bra koll på serverns regler och ser till att följa dem noggrant, oavsett situation. Jag har aldrig blivit bannad och försöker alltid föregå med gott exempel både i och utanför RP. Jag är bra på att kommunicera och hålla en professionell ton, vilket jag tror är viktigt i en roll som handlar om att representera teamet och servern på ett bra sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man alltid ska bemöta andra med respekt, även om man inte håller med eller tycker olika. Jag tror att de handlar om att lyssna först, försöka förstå situationen och hålla sig lugn. Inte agera på känslor utan att man använder sitt sunda förnuft.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att det ska vara något kul och stort att man är medlem på unive. Det ska inte vara något som vem som helst kan få vara då unive är en plats för seriös RP och ingen samlingsplats för lallande. Samtidigt tycker jag det är kul att få in fler människor in till servern där alla har samma ändamål, vilket självklart är att rpa tillsammans.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Seriöst folk, ändamål för RP och att ha kul tillsammans, minst grundläggande förståelse för vad RP är och hur man kan gå tillväga för att utveckla den, inte trolla utan man visar respekt för både spelare och staffs, medan man samtidigt såklart följer alla regler både i dc och ingame.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar ligger såklart på att jag får in rätt spelare och att jag inte tar in folk som egentligen inte bör bli inlagda som medlem. Detta pga att det kan förvärra RPn på servern vilket är motsatsen till vad jag vill bidra med.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar är jag aktiv minst 10 timmar då jag är arbetslös och pluggar inte, på helger kan jag vara aktiv från 10-03, så jag är väldigt aktiv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men tack för ni läst! Mvh

Tillbaka