Nekad MASKI | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Användarnamn: MASKI

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017915017/

Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? melvin_tallqvist#1211

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är en man och han heter Melvin Tallqvist och är 22 år gammal. han gillar bilar och tycker det är kul att köra runt med kompisar. han gillar prata med folk och vill hitta mer vänner. nu är han sugen på att skaffa ett riktigt fint jobb och vill gärna få ett bra jobb med mycket folk att prata med

Varför ska just du bli whitelistad? du ska Whitlista mig för jag är positiv och gillar eran server jag spelar bara den så är väldigt aktiv. jag tycker om och att prata med folk och är sugen på att hitta nytt jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill vill bli WL för jag spelar mycket på eran server och vill kunna skaffa ett roligare jobb. och spelar dagligen. jag spelar väldigt mycket och vill gärna att jag ska komma in i lite roligare jobb. och tycker servern är jätte bra

Hur många timmar har du på FiveM? jag har runt 150timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hittade multistaden när jag sökte svenska servrar och rollspel. kanske för 3månadersen

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag blev bannad när jag råkade ta en polisbil när mitt tangentbord inte funkade

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på eran server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka