Nekad MASKI | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Användarnamn: MASKI

Vad är din steam profil länk? min länk är https://steamcommunity.com/profiles/76561199017915017/

Vad är ditt namn i verkligheten? mitt verkliga namn är Melvin Tallqvist

Vad är ditt discord namn? det är Melvin_tallqvist#1211

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Melvin Tallqvist och han är 23 år, han levde upp med sina föräldrar och dom hade det väldigt fattigt. Nu vill han bevisa sig själv att det går bli rik fast man hade det dåligt förr. Han gillar bilar och tycker det är väldigt intressant med dom. Han har många vänner och gillar att prata med folk. Han kommer nu vilja skaffa sig ett fint jobb och kunna känna mycket pengar och få mycket finna bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? du ska Whitlista mig för jag gillar prata med människor jag spelar mycket, och jag spelar bara denna staden. och att jag är bra på att prata med folk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli wl för det är den enda staden jag kör och jag tycker den är rolig. jag spelar 3-10 timmar om dagen och är väldigt aktiv. sp vill jätte gärna få utveckla min karaktär lite genom jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har nog 160-200 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hittade multidstaden när jag sökte svenska servrar och rollspel inne på fivem och det var ett bra beslut att klicka in på denna

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag blev bannad när jag tog en polisbil när mitt tangent bord var sönder.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på eran server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka