Nekad MASKI | Chef-jobb ansökan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor

Vad heter du IRL? Melvin Tallqvist

Hur gammal är du? jag är 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? jag har 225 timmar på fivem

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för att jag har alltid hatt ett stort intresse av bilar och jag tycker det är kul o pyssla med dom och jag vill kunna göra folk en tjänst med deras bilar för det är aldrig någon inne på vianor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på vanor mycket och jag har jobbat på auto experten jag vet hur det funkar på vianor. jag har kanske jobbat på vianor 3gånger och och jag tycker det är kul sp vill görna bli chef nu.

Berskiv din karaktär? min karaktär började som barn och byggde lådbilar och lekte tjuv o plis med dom när dom var små. sedan växte han upp och började köra A-traktor och då höll han på och mecka med dom. han var ganska fattig så han fick det han fick o köpte, nu är han 20år och vill stata eget företag för att hjälpa andra med bilarna. han gillar fixa bilar till utställningen och kunna göra dom riktigt fina.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne varje dag 3-17 Timmar om jag inte är sjuk eller iväg.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag det skulle jag jag har ju spelat har 6månader så.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? ja jag spelar bara den Staden

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka