Nekad MASKI | Ban överklagan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Användarnamn: MASKI

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017915017/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MASKI

Vad är din discord tagg? melvin_tallqvist#1211

Vem var det som bannade dig? Abraham

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: trollar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffen valde banna mig för att jag och min kompis skulle göra vårat första rån och vi viste inte hur man gjorde vi hade en kniv med oss. jag tror att staffs valde att banna os för att vi bra körde på han och slog han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis kom i en orange bil och ser en med en mask på en skotter. sedan följer vi äfter han och ser att han stannar då kör vi på honom med bilen och slog honom sedan, detta var vårat första rån och sedan körde iväg men kom sedan inte långt för att vi blev bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det vi gjorde var fel för att vi rånade han dåligt vi körde på han på autoxpressen och slog honom, det är fel för att man inte gör så IRL. men jag tycker det var rätt ban för att vi gjorde fel :(

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har fått en ban inna när jag med mistag tog en polis bil när mitt tangent bord var kaus.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vi skulle inte behöva råna någon för vi inte vet hur man gör:

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte råna folk och kommer aldrig göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka