MASKI | Ansökan till Support [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Tallqvist

Vad heter du på discord? melvin_tallqvist#1211

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar oftast runt 15-02 och på helger kan jag spela 24 timmar om dygnet men det brukar bli runt 10-05.

Berätta om dig själv jag är en 15 årig kille som gillar spela och jag tycker det är väldigt roligt att prata med folk. jag gillar att kunna skaffa nya vänner och att ha en discotrion. jag klarar av mycket skrik och stress jag är en ärlig person som gillar min dator.

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blev stuff skulle jag utreda mycket support ärenden på nätterna och göra rättvisa beslut.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på servern i 8månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? det som får mig själv att bli support är att det inte finns många support inne på natten utan att man måste vänta till dagen och då är det redan försent.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle kunna bidra med rättvisa support ärenden och mycket hjälp jag skulle kunna hjälpa många med problem och olika saker. jag kommer vara mycket inne i support och ta mycket på natten.

Har du några tidigare erfarenheter? nej jag har inga tidigare erfarenheter men jag lär mig väldigt fort

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har inga kunskap men jag lär mig väldigt fort

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det har jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på denna servren

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja jag har varit blacklistad en gång då jag tog vapen ur polisstationen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka