Accepterad MASKI | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Melvin Tallqvist

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2005

Vad heter du på discord? Melvin_tallqvist#1211

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kommer spela mellan
Måndag 15:10-02:00
Tisdag 15:10-02:00
Onsdag 15:10-02:00
Torsdag 15:10-02:00
fredag15:10-05:00
lördag 10:00-06:00
söndag 10:00-02:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har snart spelat 1 år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka göra servern bättre och med mera seriösa Rpare och minde trollare som RDM:ar o powergamar och failrp osv. Kommer själv bidra med bra rp. Kommer oxå banna dom som gör fel och om de behövs kontaktar jag staff och ber dom sätta högre ban. jag kommer kunan banna många trollar som spelar på nätterna och kicka eller bana dom.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? det som får mig att vilja vara servervakt är att jga träffar på många trollare och såna som gör fel. jag vill vara servervakt med för jag var det innan och kände att man kunde göra någon nytta till servern istället för att bara spela på den. och det gör mig glad att kanske kunna hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag tror jag skulle kunna bidra med mycket då jag spelar mycket nattetid och tycker det är mycket trollar då så jag kommer kunna ta och hjälpa med det och på dagar med då ju. jag skulle hjälpa till med att göra så det blir minder folk som spelar oseriöst eller inte förstår reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för jag tar det seriöst och gör det som behövs och det jag ser själv eller på ett klipp av vänner. jag ska bli servervakt för jag är med i ett gäng och et kan behövas att folk i gängen är servervakter. Jag är aktiv på eftermiddagarna/nätter och ser väldigt många trollare som förstör genom att rdma och vdma andra utan de blir kickade eller får ban för det. Vet hur man agerar och kan kicka spelare t.ex lallare som bara förstör.

Varför vill du bli servervakt? jag vill vara servervakt för det känns bar när man kan göra något för servern och kunna hjälpa till att rensa på trollare eller kanske till och med försöka lära dom något.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan alla då jag servervakt igår.

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitlist på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad 20+ gånger och har en blacklist på ryggen. men jag lär mig av mina misstag och jag har bra RP nivå nu :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på denna servern just nu och kommer alltid att göra så som det ser ut nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka