Nekad MASKI | Ansökan till Servervakt [Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Melvin Tallqvist

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2005

Vad heter du på discord? Melvin_tallqvist#1211

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar oftast runt klockan 15-02 på vardagar och helger dygnet runt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på multidstaden i kanske 8månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hålla reda på servern och sparka folk som trollar och larvar sig, jag vill också kunna hålla lite ordning och reda inne i staden och sparka folk som inte sköter sig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? det som får mig att vilja bli servervakt är att det inte finns några dom håller koll på trollare och sånt jag träffar på trollare hela tiden. jag vill bli servervakt för det inte finns så många

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle kunna bidra med att hålla servern ren från lallare och trollare jag tycker själv att det finns för många av dom. jag tycker dom förstör för oss andra men man kan alltid ge dom en andra chans. Jag skulle reviva såna som spawnar döda vid torget när jag väll ser dom för många spawnar döda

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för jag tar det på redigt och att det verkar ku8l att kunna göra staden till en bättre plats. jag kan kicka folk som ska blir ressade under skottfight och jag har bra RP nivå.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för det verkar roligt och att kunna skydda/hålla ren servern från trollare somn inte kan spela ett spel jag gillar också göra nya saker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har ingen kunskap men jag lär mig fort

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitlistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad 20+ gånger och har en blacklist på ryggen. men jag lär mig av mina misstag och jag har bra RP nivå nu :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej ag spelar bara på denna servern just nu och kommer alltid att göra

Tillbaka